Ha green aqua n rendelek valamit ami garanciás akkor hogy élhetek a garanciámmal? Mi a teendő ha meghibásodik?
Minden tartós fogyasztási cikk esetében:
Van a gyártó az egy átlag külföldi cég, de lehet Magyar is.
Van az importőr aki el látja hazai papírokkal, engedélyekkel a terméket.
Van a nagyker, aki a boltoknak árulja a terméket, ő a forgalmazója.
Van a kisker, maga a bolt ahol megveszed a terméket.
Ha az importőr, nagyker, kisker, ugyanaz, akkor nála le lehet adni a hibás terméket.
Ha az importőr szerződést köt a szervizekkel akkor ezeknél a szervizeknél lehet leadni a terméket, a jótálláson fel van sorolva.
Ha a forgalmazó nem hoz létre nagykert akkor előfordul, hogy országos terítő hálózatot alakít ki, vagyis minden boltba megy egy cimkézett autó ami viszi a bolt megrendelését, és egyben elviszi a hibás termékeket, ilyenkor 600 hely meg lesz adva a jótálláson és minden bolt mondja "ha meghibásodik ide kell visszahozni"
Példa az ada cuccokat úgy tudom a G.A importálja forgalmazza azokat lehet oda kell vissza vinni.
De lehet veszel x terméket amit bármelyik boltban le lehet adni, minden héten jön a boltba a márka ügynöke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!