Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Gányolt akvárium? Mit lehet...

Cerberosz kérdése:

Gányolt akvárium? Mit lehet tenni? SÜRGŐS

Figyelt kérdés
Ma érkezett meg az akváriumom. 360l-es. Amikor meghozták tökre örültem de amikor tüzetesebben megnéztem oda lett a lelkesedésem. Az frontüveg karcos, és az egyik oldal, oldala nem derékszögben áll, hanem kicsit befelé. Vissza vitethetem még? Mit lehet ilyenkor csinálni?
2012. jún. 1. 17:09
 1/6 anonim ***** válasza:
ha van blokk,akkor vidd vissza,és követelj olyat ami a pénzedért megfelelő is..Nyugodtan meglehet mondani nekik,hogy te nem egy pocsék árut vettél,hanem minőségű árút.Ha nem tudják teljesíteni az elvárásodat,hogy karcmentes,jó akváriumot adjanak,akkor követeld vissza a pénzedet.
2012. jún. 1. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
olyat ne mondjon, h jót vett, mert akkor azt hiszik, h ő baszta el.
2012. jún. 1. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 Platypus ***** válasza:
Ha befelé áll az oldal, az nagyon komoly minőségi hiba, és mindenképpen a gyártó felelőssége. És esélyes, hogy veszélyezteti az akvárium stabilitását is. A karcokat még rádkenhetik, de ezt nem. Mindenképpen le kéne üvölteni a haját a kereskedőnek, aki ezt rádsózta, és ha van róla blokkod, bármi hivatalos nyoma az egésznek, akkor a fogyasztóvédelem melletted áll.
2012. jún. 2. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Még tegnap jeleztem ez irányú elégedetlenségemet a kereskedő felé, természetesen van papírom róla! Azt mondta hogy jövő héten kijönnek megnézni. Mivel 72 órán belül jeleztem h aggályaim vannak a termékkel kapcsolatban ezért elvileg kötelesek kicserélni vagy pénzt visszaadni. Remélem nem lesz több kellemetlenség.
2012. jún. 2. 10:58
 5/6 Platypus ***** válasza:
Én visszakérném a pénzem. Az a gyártó, amelyik képes volt ilyet kiadni a kezéből, rendkívül igénytelen. Ki tudja, mi más probléma lehet még az akváriummal, ami nem látszik elsőre.
2012. jún. 2. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
szerintem nem a gyártó hibája. biztos szállítás közben sérült.
2012. jún. 3. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!