Kezdőoldal » Állatok » Egyéb kérdések » PrimaVet állatrendelőről van...

PrimaVet állatrendelőről van tapasztalatok?

Figyelt kérdés
2017. okt. 21. 17:33
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Másfél hete vittem csivava kiskutyámat gerincműtétre a PrimaVet rendelőjébe.

Mindenki nagyon kedves volt, bár a tájékoztatás már akkor sem tűnt erősségüknek. Egy doktornő vizsgálta meg, aláírtam a papírokat, majd átvette tőlem a kutyusomat és elment vele. Engem ezzel ott is hagyott a saját vizsgálójában. Álltam ott 3 percig, majd kimentem megkérdezni a recepcióst, hogy most várjak még vagy hogy legyen. Ő ment el megkérdezni a doktornőt, hogy van-e még mondanivalója. Nem volt. Gondoltam magamban, hogy az csodás, mert olyan sok mindent azért nem beszéltünk meg. Délután megműtötték, este oda is tudtam telefonálni, hogy hogy sikerült, jól érzi-e magát a kutyusom. Látszólag minden rendben volt.

Másnap reggel mentem érte, egy másik doktornő adta át, és én ekkor tudtam meg, hogy nem is az a doktornő műtötte, aki előző nap átvette tőlem. Tehát három kézben fordult meg a kutyusom. Azért ilyen estetekben van esély arra, hogy néhány információ elsikkadjon. A doktornő, aki átadta nekem, nagyjából elmondta, hogy mire számíthatok a gyógyulással kapcsolatban, megjelent Zsoldos doktor 30 másodpercre, hogy elmondja, milyen csúnya volt a sérve, kifizettem a műtét és az MR árát, majd elmentünk. Már ekkor is láttam, hogy van egy pukli a varrat környékén, de ugye azért ilyenkor feltételezi az ember, hogy egy orvos ért a dolgához, ha bajt észlel, akkor nem adja oda a frissen műtött kutyust a gazdának. Kár, hogy ez nem így van. Még azt is megjegyezném, hogy a seb nem szépen volt összevarrva, a kutyusom nem volt megtisztítva, de nemcsak a fertőtlenítőtől, hanem a saját vizeletétől és ürülékétől sem.

Még aznap este oda kellett telefonálnom, mert aggasztott, hogy még nem pisilt. Egyszer felhívtam őket 21:30 körül. Már ekkor elég flegma stílusban beszéltek velem, ami egyébként nem is tud annyira felzaklatni, ha nem a kutyusomról van szó. Végül sikerült beszélnem egy orvossal. Hát ő sem a kommunikációs képességeiről híres. Ilyesmi segítséget kaptam: "Hát az elég nagy baj, hogy nem pisilt reggel óta, akkor vagy el kell távolítani a vizeletet vagy katétert kell behelyezni. Mi csak 10 óráig vagyunk nyitva. Keressenek egy 0-24 órában nyitvatartó állatkórházat." Szerintem is így kell csinálni: először még jobban felidegesíted az amúgy is idegösszeroppanásban szenvedő gazdát, aztán közlöd, hogy mi ezt már nem tudjuk vállalni. Zseniális. Aztán otthon magamban filozofáltam 25 percet, megfejtettem, hogy kint biztos pisilne, de nem mertem csak úgy kivinni, hiszen egy napja műtötték, csupasz a háta, megfázhat, nem tud járni stb. Újra felhívtam őket 10 előtt 6 perccel. Kedvesen megkérdeztem, hogy tudok-e még valakivel beszélni. Válasz a gondolom recepcióstól: "Hát a doktornő már a pénzt számolja, én tudok esetleg valamiben segíteni?" Na itt elszakadt a cérna, bár mivel alapból inkább aggódtam a kutyusomért, nem tudtam arra koncentrálni, hogy felvilágosítsam emberségből. Végül mondták, hogy kivihetem, annyitól nem lesz baja. Na de ezután az incidens után tudtam, hogy ide többet nem kell vinnem a kutyusomat. Hogy lehet ezt mondani? Igen, gondoltam, hogy van mit számolni, csak én 200.000 forintot hagytam ott aznap. Amivel önmagában semmi baj nincs, mindenhol ennyiért műtik, de ez nem csak a pénzről szól. Ők az állatokban csak a pénzt látják. Nem szeretném tudni, hogy gondozzák a klinikán tartott állatokat.

Sajnos itt jön a legnagyobb probléma, mert vasárnap rosszul lett a kutyusom. Késő este egy házhoz kiszálló állatorvos sem tudott jönni, nyilván. Hétfőn reggel az Állatorvostudományi Egyetem rendelőjében kezdtünk. Sok rendelő működik egyszerre, úgyhogy nem kellett olyan sokat várni. Az orvos ránézett, és konkrétan 1 perc nem kellett neki, hogy azt mondja, a pukliban folyadék, váladék van, mintát kell belőle venniük, és ki kell deríteni, hogy mi az. Megvizsgálták a kutyusomat. Bakteriális fertőzést kapott, gennyes váladék volt a varrat alatt, láza is volt. Még aznap megműtötték, kitisztították a sebet és behelyeztek egy drain csövet, amin az újból termelődő váladék távozhat. Azóta is a kórház lakója a kiskutyám, bár már nehezen ugyan, de megnyugodtam, mert jó helyen van. Vigyáznak rá, szeretik, gondozzák. Olyan különbségek is megfigyelhetők, hogy gyönyörűen van összevarrva a seb, mindig megtisztítják a szőrét, úgy bánnak vele, hogy a kis majmom gyakorlatilag észre sem veszi, hogy nem otthon van. Az egyik látogatásunk alkalmával az összes gondozónak volt hozzá egy kedves szava, nyüsszögött, amikor elmentek, ment utánuk. Olyan jó volt látni, hogy szeret ott lenni. Elképesztően jó hely. Emberileg, szakmailag és mindenhogy a fellegekben. Elvileg haza is engedik karácsonyra.

Na de a lényeg az, hogy a PrimaVetben nagyon pénzközpontúak. Amint ki van fizetve az elvégzett műtét, ők onnantól kezdve nem érdekeltek a dologban, békén lehet őket hagyni. Bár előtte se nagyon érdekli őket, hogy hogy bánnak egy élettel, hanyagul varrják össze a sebet, nem tisztítják meg a saját vizeletétől sem, és hasonlók. A teljesen alapvető dolgok elvégzése náluk ismeretlen fogalom.

Ha visszamehetnék az időben, semmiképp nem vinném oda a kutyusomat, és másokat is erre buzdítok.

2018. dec. 22. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!