Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Egy szolgáltatásnál érdemes...

Egy szolgáltatásnál érdemes márkaépítésre költeni, vagy csak egy terméknek elengedhetetlen?

Figyelt kérdés

Gondolok itt fodrász, műkörmös, masszőr,gyógypedikűr, autómosó, utánfutókölcsönző, kárpitos stb vállalkozásra..


Név

Logo

Arculat

Szlogen felfuttatására.


Én a legtöbb helyen ennyit látok: Kitty fodrászat, Kovács autómosó, Juci pedikűrös, tábla kirakva az üzlet elé. Social media oldalakon munkák posztolása, néhány bejegyzés a marketing tervük.


A kérdésem az lenne, hogy valóban elég ennyi és a többi marketing fogásra csak feleslegesen elköltött pénz lenne úgyis, vagy jóval nagyobb forgalmat hozna, ha lenne márkanév és masszívabb marketing?


2022. ápr. 26. 07:45
 1/2 anonim ***** válasza:
Igényesen elvégzett munka többet ér, mint a marketing
2022. ápr. 26. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Hát ilyen szinten kezdetben minimális a marketing pumpa. Azt akkor tanácsosabb, ha már elértél egy minőségi ill. ügyfélköri szintet. Akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy ilyenbe fektess, mert alapvetően ott már kellő minőségű "hátszéllel" kell rendelkezned, hogy ne a semmit reklámozd.
2022. ápr. 26. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!