Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan lehet ügyfeleket szerezni?

Hogyan lehet ügyfeleket szerezni?

Figyelt kérdés

Felvettek biztosítós értékesítőnek, csak utólag tudtam meg, hogy igazából mi is a feladatom.

Kb. egy hónapig még csinálnom kell, utána felmondok valószínűleg, mert én ezt nem bírom.

Én megértem, hogy egy zsúfolt hétköznapon az embereknek nincs kedvük fogadni a hívásaimat, de az zavar, hogy meg sem hallgatják, hogy mit szeretnék mondani, hanem rögtön iszonyúan ellenségesek. Pedig nem is átverés, amiről beszélek. Udvarias is vagyok velük.


Mit csináljak? Hogyan lehet ügyfeleket szerezni?


2015. júl. 31. 00:28
 1/5 anonim ***** válasza:
45%
Ha úgy is mindegy akkor kockáztass, felejtsd el a betanított sablon szöveget és legyél velük őszinte mond el, a véleményed a termékről, szolgáltatásról őszintén azt amit gondolsz róla. Ha hiszel abban amit "eladsz" akkor sikeresebb leszel.
2015. júl. 31. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
68%
milyen biztosítást árulsz, ez attól is függ. házalás a legcélszerűbb meg olyan közösségben ahol ismersz
2015. júl. 31. 02:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, én is elküldenélek a drótos tótnak a zsiráf román k**va anyjába, ha ilyen marhaságokat akarnál rám tukmálni.

Az emberek nagyon nem szeretik, ha valami hülye kéretlenül hívogatja őket.

Nincs ezzel semmi baj.

2015. júl. 31. 02:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Sehogy, az emberek gyűlölik ezt a biztosítós témát, ráadásul fogadjunk, hogy legiknább munkaidőben hívod őket (nekik is-neked is az), na olyankor meg tudod ki a francnak van ehhez kedve. Akinek biztosítás kell, az felveszi a kapcsolatot a biztosítócégekkel. Felejtsd el az ilyen munkákat, vagy iszonyat nagydumásnak és piócának kell lenni vagy kerüld el messzire. Mire vársz még +1 hónapig?
2015. júl. 31. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

"de az zavar, hogy meg sem hallgatják, hogy mit szeretnék mondani"


ha biztosítás, ha nem, tökmindegy, miért szánjam rá az időt egy vadidegenre, hogy őt meghallgassam? én figyeljek rá, de ő nem figyel rám, amikor az első fél percben elmondom, hogy nem érdekel?

akkor mennyire udvarias az, akinek 20x kell elmondani, hogy köszönöm, nem kérem?

engem néha felhív egy napilap, hogy fizessek elő. 20x elmondtam már, hogy nem érdekel, egy unalmas, nagyrészt fekete-fehér, megyei hírlap, aminek ráadául van online változata.

mivel érvelt az ügynök? "ugye tudja, hogy online nem található meg minden?"

nem tudott már mit mondani szerencsétlen, hát benyögte ezt a baromságot. sokkal több, és sokkal gyorsabban felkerül netre, mint a másnapi újságba.


egyébként bármit is értékesítesz, normális ember tudja, hogy mire van szüksége, és szétnéz az ajánlatok között. ha én akarok biztosítást kötni, akkor rákeresek, és kapok fél perc alatt 50 ajánlatot. valószínű találok kedvezőbbet. mert milyen szolgáltatás az, amire magától nem repül rá a sok ember, hanem ilyen agresszív módon kell értékesíteni? nyilván nem a világ legjobb, legolcsóbb szolgáltatása!


ha utazunk, az utazási iroda mindig ránk akarja tukmálni az utasbiztosítását. mert ők szerződésben vannak vmelyik biztosítóval. megköszönjük, de neten kötünk biztosítást, sokkal-sokkal kedvezőbb feltételekkel és olcsóbban, mint az irodában, ahol összesen 1 féle van.


nem véletlen, hogy ezt az ügynöki munkát a legtöbben nem vállalják. ez a legalja.


és ahogy már írták mások: amikor te telefonálsz, mert munkaidőd van, olyankor nekem is munkaidőm van!

de rendszeresen sikerül olyankor telefonálni egy ügynöknek, amikor munka után utazok haza a busszal. jó nagy zaj van, semmit nem hallok, arról nem is beszélve, hogy a körülöttem ülőknek semmi köze a pénzügyi helyzetemhez vagy az egészségi állapotomhoz. ezután ha hazaérek, szeretnék zuhanyozni, főzni, pihenni, mindegyik tevékenység közben zavaró, ha egy idegen zaklat.

2015. júl. 31. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!