Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Mennyire pontosak a Zapatos...

Mennyire pontosak a Zapatos cipő méretei, lehet-e arra számítani, hogy nagy lesz? Elég kicsi 35-ös lábam van... Nem megfelelő méret esetén pénz visszatérítés kapcsán mennyire gyorsak és megbízhatóak?

Figyelt kérdés

márc. 28. 13:15
 1/5 A kérdező kommentje:
Az oldalukon megadott centiméter és méret táblázat alapján, ha megmérem a talpam, akkor a 35-ös cipő legalább 3 mérettel nagyobb. Míg ha megmérem egy meglévő cipőm talpát kívülről, akkor nagyjából stimmel a cm adat a 35-ös mérethez. De a képen az van, hogy a saját talpat kell megmérni... Így ez nem tűnik megbízhatónak...
márc. 28. 13:18
 2/5 anonim ***** válasza:
3x rendeltem tőlük eddig. 1x sem sikerült eltalálnom. 37-es cipő szűk és rövid lett a 37-es lábamra.Az eggyel nagyobból kijárkált a sarkam járás közben.A 37-es szandál a közepes szélességű lábfejemre tág. Az utolsó próbálkozásom elsőre passzolónak tűnt, aztán abból is kijárkált a sarkam. Én feladtam a tőlük való rendelést. Az én lábammal nem kompatibilis az általuk gyártott cipő.
ápr. 2. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Kívülről teljesen felesleges mérni, a mérettáblázatoknál mindig a cipő belső talphossza van feltüntetve, ami a fazontól függően több cm-el is kisebb lehet a külső hossznál.

Sajnos sok összevissza méretezésű cipő van, pl a 24 cm van, ahol 36,5-37-es méret, máshol meg 38-as, de azt hiszem, a DeeZee márkánál 35-öst láttam rá kiírva. 😂 13-14 éves koromban 36-os cipőket (is) hordtam, most meg én is csónakázni tudnék pl. a Graceland “35-öseiben”, amiknek a belső talphossza másoknál simán egy-másfél mérettel nagyobbnak számít már. Jenny Fairy mostanság ugyanez és nem hiszem, hogy a lábam ment volna össze, pláne hogy az évekkel korábban vásárolt cipőjeim most is tökéletesen passzolnak. Ami számomra méretarányos, az a Tamaris, Lasocki, Skechers. New Balance, Adidas meg pl szerintem kisebb méretezésű az átlagnál (ettől még nagyon jó) vagy a kínai cipők.

Szerintem ilyen pici lábbal max edzőcipőt, csizmát érdemes rendelgetni, ahol nem akkora gáz, ha picit nagyobb, mint pl egy szandál vagy körömcipő esetén.

ápr. 8. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Mivel akciós volt a cipő, nem tudtam megvárni, míg megjött az első válasz, mert nem akartam lecsúszni róla, így úgy döntöttem, bátor leszek. És jól tettem, mert jó a cipő metete. :)

De mivel másnak is hasznos lehet a a ZAPATOS-szal való mindenféle tapasztalatom, ezért leírok mindent:

1.) Jó, hogy hallgattam egy máshol talált kommentre, hogy nem szabad rendeléskor előre kifizetni a cipőt. Ugyanis rendeléskor egymástól eltérő két visszajelzést adott az oldaluk: az egyik az volt, hogy sikeres volt a rendelésem, a másik az, hogy nem volt sikeres. Majd mivel másodperceken belül jött az e-mail és SMS visszaigazolás a rendelésről, ezért úgy kezeltem, hogy akkor mégiscsak sikeres volt. Sőt, szinte azonnal jött már a GLS levele is, hogy már másnap hozzák is a cipőt. Ezután már felhívtam a Zapatos ügyfélszolgálatát, hogy most akkor mi is az igazság. Azt a választ kaptam, hogy rendben ott a rendelésem a rendszerükben, megadták, hogy melyik GLS csomagszámon várjam a rendelést, és hogy másnap biztosan nem hozzák még, talán 3-4 nap múlva jön a csomag.Mivel a Zapatos fiókomban is ott volt a rendelés, ezért így már teljesen nyugodt voltam. Majd 2 nap múlva gondoltam ránézek a fiókomban, hogy hol is tart a rendelésem, és legnagyobb döbbenetemre azt írta ki a fiókomba beleoveta rendszer, hogy egyetlen rendelésem sincs, és a termék még mindig a kosárban volt. Ezután ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik ismét megnyugtattak, hogy az Ő rendszerükben ott van a rendelésem, és ismét megerősítették, hogy mely csomagszámon jön majd a csomag. Majd 2 nap múlva eljött a várva várt nap. Jött a GLS értesítése, hogy aznap hozzák a csomagot. Juhéjj! Nagy volt az öröm. Egészen 1 óra múlváig, amikor valamilyen belső indíttatásból ismét ránéztem a GLS üzenetére. Rögtön lefagyott a mosoly, mert ekkor vettem észre, hogy a csomagomat egy az én 11. kerületi címemmel részben egyező 16.kerületi címre fogja kiszállítani a GLS. Hívtam gyorsan a futárt, hogy most akkor ki tévedett. Hát, ismét a Zapatos, mert a csomagon is a rossz cím volt. Kérte a futár, hogy írjam meg SMS-ben a jó címet, és majd másnap oda viszik ki. Ezután felhívtam ismét a Zapatos ügyfélszolgálatát, hogy hogyan került rossz cím a csomagra. Sikerült kifogni egy arrogáns hölgyet, aki meg sem várta, hogy elmondhassam mit szeretnék, el kezdte fújni, hogy biztosan én adtam meg rossz címet rendelésnél, és továbbra is csak hajtotta a magáét. Majd mikor végre szóhoz jutottam, és elmondtam, hogy a Tőlük kapott e-mail visszaigazolóban a jó címem van, vagyis Ők írtak rossz címet a csomagra, és szeretném kérni, hogy írják át a címemet a rendszerükben a jó címre, akkor egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs már senki a vonal túloldalán. Hogy kinyomott, vagy megszakadt az oldalukon a vonal, már sosem fog kiderülni.

2.) Majd másnap folytatódott a kálvária, de ezúttal már a GLS miatt. Azt az értesítést kaptam, hogy a cím módosítás miatt, csak a rá következő napon kapom meg a csomagot. Ennek örültem is, mert aznap csak részben tudtam otthon tartózkodni. Majd pár óra múlva a városban járva, ránéztem a leveleimre, és meglepődve látom, hogy jött még egy mail a GLS-től, hogy aznap szállítják ki a csomagom, ráadásul, már nagyon közel volt a kiszállitási idő intervallum vége. Gyorsan hívtam a futárt, hogy ha nagyon sietek, akkor is necces, hogy hazaérek-e, merthogy nekem másnapra ígérték a kiszállítást. Itt volt az első pozitív tapasztalat, a futár nagyon kedvesen azt mondta, hogy hívjam, ha hazaértem, és Ő visszakanyarodik, ha addigra már tovább ment volna. Így is volt, végre kezemben volt a csomag.

3.) S hogy valami pozitívat is tudjak írni: a cipő pont úgy néz ki, mint a képen, minőségi a kidolgozása (Zapatos márka), és a kálvária utáni ajándék, hogy jó is rám.

4.) S akkor reagálnék a kapott segítő válaszokra:

Az első válaszolónak üzenem, hogy köszönöm, hogy próbált segíteni, de nekem szerencsére más lett a tapasztalatom. Nekem kicsi 35-ös lábam van, vannak 34-es cipőim, emiatt pl. ecipo és spartoo tekintetében jártam úgy, hogy a 35-ös méret nagy volt rám, vissza kellett küldeni. A Zapatos esetében viszont ebben legalább szerencsére jó tapasztalatom lett, mert teljesen jó a méret. Legalábbis ezen fűzős cipő vonatkozásában. Ez volt az első rendelésem tőlük, így más típusú cipővel nincs náluk méret tapasztalatom.

A második válaszolónak is köszönöm, hogy próbált segíteni. Én is úgy gondoltam, hogy a méretekhez megadott centiméter a belső talp hosszra vonatkozik, csakhogy egy papírra rálépve, a talpamat körbe rajzolva az én talpam kb. 3cm-rel rövidebb volt, mint az ott megadott 35-ös mérethez rendelt centiméter, viszont a cipőim külső talp hosszával stimmelt. Így ez a talp méréshez az oldalon megadott segítség sajnos nem segít semmit, mert ha komolyan veszem, akkor nem rendelem meg a cipőt, azt gondolván, hogy biztosan nagy lesz rám. Ezzel szemben tökéletesen passzol a lábamra a cipő. Így az én tapasztalatom szerint, legalábbis 35-ös méret esetén a Zapatos saját márkás fűzős cipő esetében a méretezés megbízható, és tényleg jó a 35-ös lábra.

5.) S még egy jó tanács;) : Merkúr retrográd idején nem szabad rendelést geladbiz, mert ilyen kálvária lesz a vége. :))) Az asztrozófiában legalább nem csalódtam, az megbízhatóan működött. Vacilláltam is rendesen, hogy Merkúr retrográd ellenére rendeljek-e, de mivel akciós volt a cipő, illetve tartottam tőle, hogy esetleg elfogy a 35-ös méret, mert abból mindig kevesebb van, ezért nem mertem várni. Most már tudom, hogy várhattam volna, mert még mindig akciós, és még méret is van... :)

6.) Egy reklamációm még biztosan lesz a Zapatos felé, merthogy a számlát a cipőről a csomag átvételétől számított 5. napig még nem kaptam meg...

7.) És a java még hátra van: hogy hordás során, és az idő teltével mit produkál a cipő... S bár még tart a Merkúr retrográd, remélem ezen a téren már csak pozitív tapasztalatom lesz... :)

ápr. 13. 20:33
 5/5 A kérdező kommentje:
Még annyi, hogy: a Zapatos a weboldalán úgy reklámozza magát, hogy professzionális kiszolgálást nyújtanak. Hát a fenti kálvária nagyon messze van ettől... Hogy ez mennyire tudható be a Merkúr retrográdnak nem tudom... De mivel máshol olvastam szintén rossz tapasztalatot, ezért vélhetően nem csak a csillagok állásának volt köszönhető, hogy így jártam az első Zapatos rendelésemmel.
ápr. 13. 21:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!