Milyen szoftvert használsz/ismersz/tudnál ajánlani weblapkészítéshez?
A munkahelyemen kihívást jelentő feladatot kaptam :-))) végre :-) Nagy lehetőség ez számomra.
Készítenem kell egy weboldalt, amely egy jó kis webshop lenne.
Ehhez szeretnék ötleteket kérni, milyen programot szerezzünk be, és tanuljak meg? Olyat szeretnék, amely minél több lehetőséget biztosít a weboldal szép, igényes elkészítéséhez. Időm van rá, bármire nyitott vagyok.
Kezdő vagyok, de lelkes, van pár elképzelésem, amelyek nem biztos, hogy helytállóak.
Pl. össze szeretném kötni a weboldalt egy számlázó rendszerrel, készletnyilvántartással (ez lehet, hogy alap a webáruházaknál), szeretnék rá fórumot vagy kérdezési lehetőséget, visszacsatolási lehetőséget, pl. hogy a vásárlók tudják a terméket pontozni, mennyire jó, tudjanak véleményt, kritikát írni (bár ez utóbbi lehet, hogy nem hasznos :-)
Előre is köszönöm mindenkinek, aki időt szán a válaszadásra.
Notepad++ forever :-) A többi tudás kérdése.
A leírtak egyben kb. nettó 200 ezres árkategóriájú webshop.
Annyi hogy a grafikát, látványt grafikus szerkesztő programban szokták készíteni.
Én nem vagyok grafikus, így én is kapom pl. PSD -be, aminek rétegeiből készítek HTML5/CSS3/JS-jQuery felhasználásával működő külsőt.
azaz csak annyira tudom kezelni, hogy 1-1 grafikai elemet ha kell kiexportálom, esetleg színeket leolvasom, pl. ha színátmenet van, akár több lépcsős egy gomb esetén, akkor se fogom és PNG -t nyomok be, hanem szépen CSS -be berakom a leolvasott színeket.
De minden más amit írtál az szerveroldali script nyelv, és ehhez nem szoftver hanem tudás kell, azaz tudnod kell hogyan építsd fel, legyen biztonságos mert sajnos sokszor ez teljesen elmarad...
2~3 év tanulás, gyakorlással képes leszel ilyent, jót készíteni.
(össze ollózható 1~2 hét alatt, de hát az olyan is lesz)
RÉM-weaver se nem egyszerű, se nem jó.
Bár egy táblát könnyű benne össze kattintani, mint HTML -ben lepötyögni.
De ha az dinamikus tartalommal lesz töltve...