Először is kell egy ötlet. Ezt ki kell dolgozni, megtervezni pontosan minden részletet, látványterveket készíteni és hasonlók.
Aztán indulhatsz több felé: megtanulhatsz modellezni, textúrákat készíteni, programozni. Ezek egyenkénti megfelelő szintű elsajátítása is években mérhető.
Aztán összefoghatsz egy kis csapatot is, amiben a felsorolt képességű emberek közé már kell egy marketinges és egy gazdasági emberke is, nah meg persze némi tőke is. 2 éves fejlesztési idővel (szerintem kevés, egy kis csapatnak) és nem túl vastag fizetésekkel számolva (már ha nem találsz ingyen dolgozókat) 60-100 millióból meg lehet a dolog, ha időközben nem fuccsol be az egész.
Aztán ott van a nagyágyú: felbérelsz egy stúdiót, aki rövidebb idő alatt és jóval nagyobb számláért lefejleszti.
2014. ápr. 22. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/21 A kérdező kommentje:
De ezt milyen programmal tehetem meg?
És a részleteket hogyan dolgozzam ki?
2014. ápr. 22. 09:39
3/21 anonim válasza:
Szerintem nem akar ő babérokra törni a világpijacon, nem is akarhat. C és C++, ha 3D lesz a játék. Egymagad olyan 3-5 év alatt össze is dobhatsz valamit. Az egész kivitelezési idő 2-5%-ánál már el is fogyott minden alkotókedved, ezt fogod észrevenni. Magányos tevékenység és senki nem veregeti meg a vállad. De ha mégis azon kevesek közé tartozol, akik ebben reális célt látnak önmaguk felé és nem csak a hangulata csapott meg átmenetileg az egésznek, akkor el tudom képzelni, hogy hétvégi projektént évek alatt készül valami. Megmondom őszintén, erre élő példát még nem láttam, már a 2-5%-os készültséget meghaladóakra értem.
2014. ápr. 22. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/21 anonim válasza:
Először tanulj meg programozni C++-ban, szerezz egy jó csapatot, ami legalább 150 főből áll és nekikezdhetsz.
2014. ápr. 22. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
5/21 anonim válasza:
Nincs semmiféle program, barátom. Kőkemény fejesugrás az említett két nyelv valamelyikének világába (ami önmagában több év, ha érdemi tudásról beszélgetünk) és vannak úgynevezett motrok, melyek a játékos körökben úgynevezett fizikát adják, ezeket mankóként felhasználhatod (szükséged is lesz rájuk), ennyi a "program". Ez kb. annyi, mintha pörkültet akarsz csinálni, akkor ott a gáztűzhelyed és felraktad rá a lábast. A többi a te dolgod, szóval lenne szépen munka vele. Az a baj, hogy a mostani fiatalok eleve úgy képzelik el a fejlesztést, hogy a popójuk alá van téve minden. De akkor kérdem én, mi lenne az, ami a saját szellemi terméked a dologban? Az összekattintgatott itemek variációja, sorrendje? Ez azért messze van az alkotástól. Sok-sok előre megírt kódrészlet van, ezekből érdemes szemezgetni, de önálló tudás nélkül nem fog menni. Az adja meg a rálátást, hogy tudsz disztingválni, elvetni, kiemelni, hatékonyan dolgozni és nem gányolni. Legyen az az alapelv - még ha ezy a gyakorlatban nem is érvényesül - hogy tiszta lappal kezdesz és TE kezded el az első karakterétől írni az egészet. Az lesz a tied. Ne pedig onnan induljunk, hogy milyen program... A programot te írod! Érted? Ellenkező esetben fáradj át valamelyik kiforrott játék addjonjába (páyaszerkesztőjébe) és éld ki magad. De a két cselekmény teljesen más, nem egy lapon említendő.
2014. ápr. 22. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 A kérdező kommentje:
Szóval akkor az egész játék szerkesztő programot a C++{-al} írjam meg?
2014. ápr. 22. 10:13
7/21 anonim válasza:
Menj le inkább focizni a térre, az egyszerűbb, hidd el.
2014. ápr. 22. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/21 anonim válasza:
Ah. FELEJTSD MÁR EL a SZERKESZTŐKET. Ami szerkesztő van a történetben az te vagy, meg a szövegszerkesztő (fejlesztőkörnyezet) és ennyi.
2014. ápr. 22. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
9/21 anonim válasza:
Egy ember is írhat pofás játékokat akár pár hét alatt is. Neten kismillió engine van, előregyártott modellekkel, textúrákkal, függvény és osztály könyvtárakkal ... stb. Nem ez a dolog problémás része, hanem a tudás. A kérdésből megítélve neked 3-4 év lenne megtanulni ezeknek használatát.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!