Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért van az hogy blenderbe a...

Miért van az hogy blenderbe a play módba nem látok minden textúrát?

Figyelt kérdés
2015. ápr. 20. 21:23
 1/3 tabaki ***** válasza:
Mert a Game Renderer a kellő gyorsaság érdekében egy lebutított eljárást alkalmaz. Próbálj meg mindent bitképpel megoldani, ezen kívül csak némi árnyékolásra és fényességkülönbségre számíthatsz.
2015. ápr. 20. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 tabaki ***** válasza:

Közben eszembe jutott, hogy hátha nem is arra gondoltál, amire válaszoltam, hanem, hogy a felületek csak egyik oldalról látszanak (csak esetleg nem ismerted föl, hogy erről van szó). Ez teszi lehetővé, hogy ne kelljen a játék szempontjából közömbös falvastagságokat is megszerkesztened. Normál rendereléskor az egybe fekvő síkok nagyon rondán néznek ki, de a játékban megteheted, hogy ugyanabban a síkban fekszik két felület, csak ellentétes irányba néznek. Így mindig csak a kamera felé eső oldal mintáját látod, mert a másiknak a hátát a program nem veszi figyelembe. Ezen a módon vastagság nélküli „papírfalakat” használhatsz.

http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__4..

2015. ápr. 21. 03:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi!
2015. ápr. 21. 07:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!