3ds Max-ban hogyan kell egy 3dimenziós alakzatot pl kilyukasztani? Van a programhoz magyar verzió is?
A Geometry-hez tartozó legördülő menüben található a Compound Objects. Itt rengeteg lehetőséget találsz, amit erre a célra felhasználhatsz:
Boolean, ProBoolean, ProCutter...
Így könnyedén ki tudsz vágni, és/vagy ki tudsz vonni egy object-ből akár több másikat is, esetleg egyesítheted őket, és sok más lehetőség is van.
Nagy hátránya, hogy a poligonokkal igen furcsa eredményeket is tud produkálni. Általában ez az adott object bonyolultságától is függ.
Szvsz a legjobb megoldás, ha egy modellt eleve úgy szerkesztesz meg, hogy ne kelljen belőle utólag boolean-nal kivonni más object-(ek)et.
Szvsz nézz utána az editable poly-nak és editable mesh-nek!
A kérdésed alapján úgy gondolom, hogy még nagyon kezdő szinten állsz a 3D Studio Max használatában.
Magyar nyelvű verzió nincs, és magyar nyelvű könyvekből sincs sok.
A népszerű renderelő motorok használatáról normális leírások csak angol nyelven érhetők el. A jó tutorialok is angol nyelvűek.
Az alkalmazás használatához megfelelő angol nyelvtudás szükséges, főleg, ha a Max scriptbe is bele akarsz méjedni.
Szvsz legalább 1 év kell ahhoz, hogy a program használatát megfelelő szinten elsajátítsd, gondolok itt az alábbiakra:
Modellezés
Textúrázás
Bevilágítás és környezet
Animáció készítés
Character Studio
Reactor
3D panorámák
Egyéb pluginok
stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!