Az előző kommentelő linkjében (nekem) ez látható: Megváltoztatja a nevét az Apród.hu apróhirdetési portál. A változással egy időben a reklámok mögött álló csapat is cserélődik.
Tisztelt Látogatónk!
Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.
Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.
Román Balázs
a szerző cikkei
(forrás: Kreatív Online )
Egyébként engem is érdekelne....
megtaláltam (az apród oldalán) :
Miért változott az oldal neve OLX.hu-ra?
Az OLX az apróhirdetési oldalak vezető nemzetközi márkája, amely több mint 100 országban jelen van.
A névváltoztatással ennek a nagy családnak a tagjai leszünk, de továbbra is a helyi adás-vételek szakértőjeként.
Ha összeadjuk az OLX felhasználóinak számát, akkor meg is alapíthatjuk a világ hatodik legnagyobb országát.
Ez a kérdés már bennem is felmerült.
Nos. . . . -szerintem "hírdetési hatalmi" harc folyik.
Bemásolok pár cikket amiből erre a következtetésre jutottam.
A főbb dolgokat nagybetűkkel kiemeltem.
" A névváltás oka az,
hogy az Apród.hu tulajdonosa, a
Naspers az év elején úgy döntött,
hogy a jövőben egységes
márkanév alatt üzemelteti AZ ÖSSZES ÉRDEKELTSÉGÉBE TARTOZÓ APRÓHÍRDETÉSI OLDALT."
" Az OLX a világ 107 országában
működik 2006 óta."
" Nyilvánvaló, hogy NAGY A HARC AZ APRÓHÍRDETÉSI PIACON, a két óriás, a
Jófogás.hu és az apród.hu elárasztja a
televíziós csatornákat reklámjaival, a
tévénézők idegeivel is játszva."
" A Jófogás.hu egyébként éppen A NAPOKBAN VÁSÁROLTA FEL az EXPRESSZ.HU mellett az egyik
legnagyobb és legnépszerűbb autós
hirdetési oldalt, a HASZNÁLTAUTÓ.HU-t is."
"Egyes vélemények szerint a két óriás
addig küzd majd egymással, amíg az
egyik elvérzik, és azután a GYŐZTES FIZETŐSSÉ TEHETI A SZOLGÁLTATÁSOKAT."
Hát nem furcsa, hogy a Jófogás elkezdte orrvérzésig felvásárolgatni a legnagyobb hírdetési oldalakat?
Persze az Apród így eléggé lecsúszott volna hozzájuk képest, ezért összevonva az OLX-el már stabilabbá vált a helyzete.
De ez csak a saját teóriám. . . .
Utolsó!
Sztem az Apród vagy OLX sokkal több funkciót ad ingyen, mint a Jófogás. Pl.: a hirdetéseimet tetszőlegesen szerkeszthetem míg a Jófogásnál fizetni kell érte, ingyen csak úgy lehet szerkeszteni, ha újra feladom a hirdetésemet.
Apródon több mindent eltudtam adni mint Jófogáson (Jófogásról konkrétan senki nem hívott).
A Használautó.hu-ért meg elég kár :/
Mindenesetre én az OLX-re voksolok!
Én is inkább OLX-es vagyok.
Döntő többségben, illetve csak onnan jelentkeztek a hírdetéseimre.
Viszont furcsa, hogy a Jófogáson a látogatottság 4-5-ször annyi.
Lehet, hogy kamu az ottani számláló? :-D
Feltettem egy hírdetést az OLX-re még januárban. Január óta a látogatottság: 18 megtekintés. (míg le nem nullázták)
Ma feltettem a Jófogásra is.
7 óra alatt 38-an nézték meg.
Itt valami nem stimmel. Ennyire nem nagy ász a Jófogás!
olyan okból hogy az apród nem bírta tovább és feladta!
A jofogás.hu nyert!
az apród eladta az olx-nek az oldalát és ezáltal ki is szálltak a hírdetésekből!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!