Ti mit tennétek?
Van egy B85M PRO4 Asrock alaplapom. Jelenleg 1 év alatt kb behalt rajta 2 memória slot. A pcx-ről rendeltem. A kérdés az, hogy újat vegyek-e helyben vagy érdemes még gariztatni? Azért kérdezem, mert nyáron már a VGA-val szívtam 8 hétbe került, mire lett valami. A kártyát többször sem találták hibásnak, míg végül nálam végleg behalt, pedig ide-oda küldözgették, hogy kivizsgálják de semmi. A végén 8 hétbe és 10 k-ba került. 5k a hibadetektálás (a végén amikor a gép elment már annyira ideges voltam, hogy az egész gépet felküldtem) meg még előtte vagy 2 alkalommal, futárdíjat is elkértek.
Na most én ezt nem akarom megint. Mivel infós suliba járok, ezért nekem a gép fontos.
Érdemes felküldeni, és szívni velük, mint annó, vagy vegyek egy új alaplapot a helyi boltban amibe átépítik az egészet?
#2
Ezt jelentsd fogyasztóvédelemnek, mivel 99%-ig biztos vagyok, hogy futáron felül túl nem volt joguk pénzt kérni a javításért.
hibadetektalasert kell
mert alkatreszekre van a gari
ha pl. nem is onan van az osszes bekuldsz egy gepet hogy hibas nekik kell megkeresni
persze nem tudom lehet e kulon teljes konfigos garit venni, akkor nem kerhetnenek detektalasit
de ugye ha megvaltozatatja a felhasznalo a gepet akor szinten
miert dolgozanak idegen cucokal amihez semmi kozuk?
neked kell dontened ha lecsereled lapot akkor is gariba ezt is elkuldheted aztan uljenek rajta annyit amenyit akarnak aztan eladod ha kicsereltek, jobb mint kidobni
az nem helyes ha te azert fizetsz "karteritest" mert ök hibatlanak talalnak egy hibast
a vegen ha mar ök is rajottek hogy hibas vissza kell teritenieük az "oktalan" garanciaztatasert lelejmolt penzt
Ezt lehet nem értem, de a VGA is tőlük származott, nem?
Akkor nem értem a hiba-detektálás költségét.
Te felküldted nekik a rossz VGA-t, visszaküldték, h jó.
Ezt megtettétek kétszer.
Aztán felküldted a komplett konfigot, mire kiderült mégicsak, h a VGA a rossz.
Miféle hibadetektálásról beszélünk?
Te már az elején "detektáltad", h rossza VGA (artifactolt, ami egy tipikusan ismert hiba, és tipikusan tudjuk róla, h a gariztató hely rendszeresen nem akarja elismerni a hibát, ezért kell videofelvételt csinálni a hibáról, és feltenni Youtubera, majd a linket mellékelni a VGA mellé, amikor gariba felküldöd).
Így már nem mondhatják, h kártya jó, hiszen ott van a vidon, h a kártya nálad nem jó.
Szóval a többször elkért futár díjat sem neked, hanem nekik kellett volna kifizetniük, hiszen az ő szakmai tudásuk hiányának köszönhető, h ennyit kellett a géppel szívnod.
Nem foglak leh×lyézni, de bocsi, te egy tipikusan buta ember vagy, aki hagyja magát..
Én már rájuk borítottam volna az asztalt, ha már az első alkalommal visszaküldték volna az artifactozó videokártyát.
Az alaplapon meg ha rossz két sín, akkor gariztatni kell, amíg még garis a lap.
És az esetet írd meg a fogyasztóvédelemnek, tedd ki a Homárra, ha van a PCX-nek fóruma, oda is tedd ki (gondolom törölni fogják), meg Prohardveren is írd meg a tapasztalataid a PCX-el..
És fogadj egy ügyvédet, aki szépen összefoglalva, megírja nekik, h kéritek vissza a jogtalanul beszedett pénzeket a felesleges futárköltségekkel együtt.
Nem kell pereskedni, elég lesz egy ügyvédi fizetési felszólítás is, ez ha így történt ahogy leírtam, sima ügy.
(ha a videokártya nem az övék volt, akkor meg minek küldted oda?)
#5-ös.
Tudod, amikor már ott hagytam egy csomó pénzt, többször is, és 1,5-2 hónapig nem volt gépem, akkor úgy voltam vele, hogy örülök hogy megcsinálták.
És azért küldtem fel az egész gépet, mert a második alkalommal amikor visszaküldték és beraktam a gépbe, a gép elpattant, majd sikerült rendesen leállítani, és onnantól kezdve soha többet nem indult be. Ekkor fogtam idegemben bedobozoltam és felküldtem nekik az egészet. És akkor jöttek rá, hogy tényleg behalt a kártya.
Egybéként már több fogyasztóvédelmi eljárás is folyik ellenük, hűtlen kezelés miatt.
Bocsi, nem olvastam végig kedves ötös.
Minden tőlük volt véve. Az utolsó csavarig ők rakták össze.
Pfuhhh... hát akkor meg végképp nem értem hogy mernek így hozzáállni a problémához.
Pedig a garzitatáshoz nekik nem lenne szükséges ilyen negatívan hozzáállni, hiszen ők ezen nem buknak, a gyártótól cserével kapnak a hibás termék helyett egy jót.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!