Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » ESET 7 csak nálam selejtes...

ESET 7 csak nálam selejtes kissé, már harmadjára?

Figyelt kérdés

Eddig 3x fordult elő,hogy fel telepítettem és az Eszközök -> Feladatütemező részben így jelenik meg az a rész ->

[link]

és nem így,ahogy kellene,hogy látni lehessen a be/ki pipálható kockákat. Így-> [link]


Ilyen esetben mikor nem látszódik bele kattintok és hibát dob az ESET,egui.exe része és be is zárul a program.

Azelőtt 6-os verzióba is előfordult ilyen hiba.Más tapasztalt ilyet?


Rendszer újra indítása után már rendesen látszódik..


2014. jan. 6. 20:57
1 2
 1/11 belapus ***** válasza:
ESS 7-et használok, de nem tapasztaltam ilyet.Esetleg értesíteni lehetne a Támogatási Szolgálatukat.
2014. jan. 6. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Az ESET-NOD fizetős védelem!

1. Valódi licenszes a Windows a gépeden? Ha nem, az Eset nem telepíthető.

2. Megvetted vagy netről szerezted be ingyen a licenszkódot?

3. Havi újságkóddal használod? Az valódinak számít.

Ha megvetted 1 évre, vagy újságkódos, a gépeden valódi a Windows, akkor reklamálhatsz a valódi gyártó magyarországi képviseletén.

[link]

2014. jan. 6. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 csacsi2 ***** válasza:

Akkor volt ilyen mikor az ESS 6 -ról ESS 7 -re frissítettem és nem uninstalláltam előtte.

miután teljesen levakartam és friss telepítéssel újratettem azóta jó, illetve újra megcsináltam a beállításokat és nem exportáltam...


Érdemes uninstallálás után (ha nincs külön eltávolító program) egy registry tisztítást végezni és felkutatni az esetleges ottmaradt fájlokat!


ESET uninstaller letöltése.

[link]


Manuális eltávolítása:

[link]


Kis segítség...


Registry bejegyzések (eltávolítása)

Futtasd ezt a *.reg fájlt eltávolítás után, ez kipucolja a maradék bejegyzéseit is:

[link]


XXXX = zippyshare


Fájlrendszer

Mappák:

"ESET" mappa

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data

C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Application Data

C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data

C:\Documents and Settings\Felhasználónév\Application Data

C:\Program Files


Ha ezzel megvagy akkor futtass registry tisztítást majd telepítsd újra!

megj.:

ha nem sikerül törölni egy mappát/fájlt akkor csökkentett módban tedd!

2014. jan. 6. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Teljesen tiszta rendszere telepítem.Soha se szoktam egymás után felrakosgatni védelmet,mindig tiszta rendszerre kerülnek fel. Ha új verzió kijön,akkor sem szoktam a jelenlegire rá frissíteni.

Eredeti,nem használok tört vackokat.

Valószínűleg,akkor majd jelzem,hátha nem egyedi eset ez.

Köszönöm a válaszokat!

2014. jan. 6. 21:33
 5/11 belapus ***** válasza:
2 év Kaspersky után váltottam vissza rá.Nyilván ezért nem volt ilyen gondom.
2014. jan. 6. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ha Eset Smart Security6-ra rátelepítetted frissitéssel 7-et, akkor a valódi kódos is megbolondul, akadozik, nem frissiti magát rendesen stb. Nekem azt tanácsolták a Sicontact ügyfélszolgálatnál, hogy teljesen takarítsam le a gépről, aztán töltsem le a próbaverziót, teljesen tisztán telepítsd. Ha fent van, írjam bele a vásárolt felhasználói nevet és jelszót. Ekkor felmegy a szerverre, onnan igazolja vissza, hogy rendben van, valódi.
2014. jan. 6. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Írjál nekik, lehet, hogy le kell töltened egy fájlt és engedélyezned, hogy távolról az informatikus beléphessen és beállítsa neked. Nekem ez segített.
2014. jan. 6. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 csacsi2 ***** válasza:

annyi bajom vele hogy a további beállításokat nehezen nyitja meg és néha "befagy", de ilyenkor nyomok egy "mégse" -t majd ismét megnyitom, akkor már hamar megnyílik és jó.

Megpróbálhatod a beállításokban a mejelenítésnél levenni az animációt esetleg a grafikus felületet, majd vissza.

[link]


Remélem, hogy ha megjön a válasz esetleg leírod, okulásként!

2014. jan. 6. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Röviden a Program hibádzik.Azóta más-más gépeken is rendszer telepítés után ahogy felkerült is ilyen volt a feladatütemező része.

És persze azóta újabb hiba is elő jött,nem látszik a tűzfal kérdező ablakának tartalma.. Kép,hogy jobban lehessen érteni -> [link]

2014. jan. 14. 12:30
 10/11 csacsi2 ***** válasza:

Csak tippelni tudok, mivel nekem és másoknak is gondolom működik. Valami megosztott használatu dolog, beállítás lehet. Próbáld meg a tűzfalbeállításokat alapértelmezettre állítani (katalógusfájlok törlése stb.).esetleg összeakad más védelemmel.

Én más csináltam egyszer hogy alapra állítottam a tűzfalat.

Tünet miután a program újraindítást kért:


ESS meghasalt tőle, nem tudta újrainicializálni a változott beállításokat csak a következő (második) újraindításra.


Lehet neked is jót tenne ha újraírná, kalibrálná a dolgokat!

A program amivel alapra hoztam a tűzfalat (winshock fix,kripto fájlok stb) a Complete Internet Repair!

[link]


[link]


a program használata után 2x kell újraindítani a gépet és újrainicializálja az ESET a tűzfalbeállításokat!


jobbat nem tudok.

2014. jan. 14. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!