2011. 06.16-án megrendeltem egy ágyat a Retz bútorboltban. Még nem érkezett meg. Mi erről a véleményed?





Én már rég felhívtam volna őket, hogy jól megmondogassam nekik...
Annak az ágynak meg kellett volna már érkeznie!!!















figyelj akkor azt bekell menni és megkell mondani hogy meggondoltam magam köszönöm szépen nem kérem
és ha még izélnek akkor odahivni a fönököt





1 előleget fizettél, nem foglalót, tehát visszajár, ha elállsz a vásárlástól minden esetben - az, hogy a szerződésben mi áll, az irreleváns, mivel törvénytelen
2 még ha foglalót fizettél volna, akkor is visszajárna, (akkor duplán), ugyanis azért állsz el a szerződétől, mert ők nem teljesítettek
szóval, boltba bebattyog, előleget visszakér, nem adják, akkor kéred a boltvezetőt és kezdesz 2 dologgal fenyegetőzni: fogyasztóvédelem és fizetési meghagyás





1. Foglalót??? Bútort akart venni a kérdező nem lakást!
2. Ezzel akkor lehetne érvelni, ha a szerződésben benne lenne egy fix határidő, amíg biztosan meg kell lennie a bútornak.
Ezek már csak ilyenek. Pl szinte minden nap találkozok olyannal, hogy veszek a boltban valamit, ki van írva az ára, de a pénztárnál sokkal magasabb árat blokkolnak.
Megyek a vevőszolgálatra reklamálni. Az indok, akkor is ez az ára, mert ez van központilag a gépben. Biztos, akciós volt a termék és még nem cserélték át az árcédulákat.
Szóval nagy ívben tesznek a törvényi előírásra.
A terméket visszaadhatom ha nem kell ezen az áron. De mondjuk egy 10Ft-os doboz gyufáért is több oldalas jegyzőkönyvet töltetne ki az emberrel az összes létező személyi adatával együtt.





előző, foglalót nem csak lakásra lehet fizetni
késés jogának fenttartása az egy dolog (bár vitatkozhatunk törvényes-e így fogalmazni egy szerződésben), de ha nem tudják megmondani 3 hónap elteltével, hogy mikor lesz kész a bútor, akkor igenis nem teljesítettek - nem mellesleg, ha 3-4 hétre vállalták, akkor már 200%-os késésben vannak, ezt meg bármelyik bíróság előtt lehet sikeresen vitatni, hogy érvényes-e a szerződés....megint más kérdés, hogy "az előleget vissza nem adunk" szintén törvénytelen - az előlegnek ugyanis pontos törvényben meghatározott definíciója van
a boltos sztoridról annyit, hogy lefogadom, hogy a spárról beszélsz, minden más boltban szó nélkül fizetnek vissza mindent...a spárban minden alkalommal, amikor oda kényszerülök át akarnak b@szni - és az esetek jó részében nem is akarnak kompenzálni, ilyenkor ott szoktam hagyni a terméket és beírok a panaszkönyvbe (amit mellesleg törvényi előírás ide-vagy oda még sosem válaszoltak meg sem az előírt 30 napon belül, sem késéssel) - ergo nem ott vásárolok
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!