Ki az az abbadon?
(Jelenések 9:11) 11 Egy király van felettük, a mélység angyala. A neve héberül Abaddon, görögül pedig az Apollüón nevet viseli.
A Jelenések könyve később úgy írja le azt, akinél ’a mélység vermének kulcsa’ van, mint aki Sátánt „a mélységbe” veti (Jelenések 20:1–3). Tehát hatalmas szellemszemélynek kell lennie. A Jelenések 9:11-ben János elmondja nekünk a sáskákról, hogy „egy király van felettük, a mélység angyala”. Mindkét versnek ugyanarra a személyre kell vonatkoznia, mivel logikus, hogy a mélység kulcsát tartó angyal azonos a mélység angyalával.
csak egyetlen angyali Királyt ismernek el: Jézus Krisztust (Kolosszé 1:13; 1Korintusz 15:25).
Jézus mint „a mélység angyala” és mint „Pusztító” valóban csapásszerű jajt bocsátott a kereszténységre, akik csak felszinesen keresztények
Tisztelt kérdező!
Abaddonnak semmi köze Jézus Krisztushoz!
Az egy téves tanítás!
Egy másik kérdésnél is leírtam már de még egyszer megísmétlem.
ABADDON (pusztulás, megsemmisítés, bukás; pusztító, tönkretevõ; mélység, pusztulás helye).
Jób 31,12-ben azt jelenti: »megemészteni«; Jób 26,6; Péld 15,11; 27,20-ban »a halottak országa«;
Jób 28,22-ben »HALÁL« A JELENTÉSE; a Jel 9,11-ben görögül: »Apollion« az angyal neve, aki a pokol
mélysége felett uralkodik.
Jézus nem a halált hozta hanem az életet,Ő maga mondja "Én vagyok az élet..."
Vesd össze a kettőt és ne dölj be semmiféle hamis tanításnak,bármennyire is próbálják azt bizonyítani.
Üdv!
Kedves kérdezö, egyetértek az alapos tanulmányozás után az 1-es felelövel. :)
Jézus Krisztusról már a jövendölés a Zsoltárok 110 részében is leírta, hogy mi lesz a feladata.
Kiírok innen néhány verset. Hogy ne legyen esetleges félreértés közöttünk a fordítás miatt kiírom a Károliból. :)
Zsoltárok 110:1: "Mond az Úr az én uramnak, Ülj az én jobbomon míg ellenségeidet zsámolyul vetem lábaid alá.
A 6 vers: "Itéletet tart a nemzetek között telve lesz holttesttel, összezúz messzeföldön minden föt".
A Görög Iratokban olvassuk, hogy voltak akik látomást kaptak, hogy Jézus az Atya jobbján ül. Ez összhangban van ezzel a jövendöléssel.
Tehát Jézus Krisztus az Atyától meghatározott idöben ahogyan írja a Zsoltárok könyve királyi hatalmat kap. Ellenségeit széjjelzúzza.
Tehát hatalma van az élet az a halál felett.
Ahhoz, hogy a Föld kellemes lakóhellyé válhasson a "szelíd" embereknek, a gonoszak egyszer s mindenkorra el lesznek távolítva.
Nem kell kétségbeesnünk e miatt, mert Jézus Krisztus mindenkiért meghalt. Szereti az embereket.És éppen az ö érdekükben el lesznek a javíthatatlan kapzsi gyikos gonoszok távolítva.
Valóban Ö az, aki a Sátán feletti halálitéletet végrehajtja, az édeni jövendölés alapján, zézzelzúzza a kígyó /Sátán/ fejét.
Ö ez az erös, igazságos angyal, akinek hatalma van a halál felett a mélység a nemlétezés felett, és odaküldi a gonoszokat a Sátánnal és démonaival együtt.
Filoszgod megmagyaráznád ezt nekem?
Ha Sátán az Abaddon, akinek hatalma van az élet és a halál felett, akkor ö saját magát itéli halálra?
Szia!
Csak Jehova Tanúi szerint azonos (tévesen) Jézussal, tehát nem beszélhetünk sokaságról.
A Jelenések könyve 9. fejezetében olvasatsz Abbadon-ról, aki egy démon.
Kedves utolsó, talán egy démon fogja megkötözni a Sátánt ezer esztendöre a mélységbe?
A Jelenések 20:1,2 szerint?
A démon a "MAG" vagyis Messiás, aki végrehajtja az Édeni prófécia szerint a halálos itéletet?
Helyesbítem, nehogy félteértés történjen
A MAG aki Jézus Krisztus, vagy a démon fogja megsemmisíteni a Sátánt?
"Kedves utolsó, talán egy démon fogja megkötözni a Sátánt ezer esztendöre a mélységbe? "
Tisztelt Katy!
Nem tudom, hogy jön Jel 9.-hez Sátán megkötözése. A 9. fejezet értelmileg a (8,1) szakasznál kezdődik, és a közbeékelt látomásokkal tart egészen a (11,19) szakaszig, a 7. sófár megfúvásáig. Sátán megkötözése a 20. fejezetben található, amely értelmileg már egy új látomás, és a 12. fejezettel kezdődik, amikor befejeződik a harsonaszók megfúvása. Egyébként a sófárok megszóltaltatása előtt van egy bevezető látomás, amikor a 7 angyal 7 sófárt kap (8,2). Ez a mozzanat meghatározza az egész látomássorozat értelmét. A sófárok ugyanis a zsidó hagyományban az ítéletnek, a felriasztásnak voltak a jelképei, tehát abban a hosszú képsorban Isten büntető ítéleteiről és azt végrehajtó eszközeiről olvashatunk. A régi kommentárorok (kb 16. század) a 9. fejezetben a sáskákban az Iszlámot ismerték fel, mint Isten büntető ítéletét, ahogyan például annak idején Babilon is az volt is az volt. A sáskáknak az Iszlámmal való azonosításához aligha fér kétség, ebben mindenki megegyezett, a képek is tökéletesen alkalmazhatóak rájuk. A prófécia itt teszi fel az I-re a pontot, hogy azokat a harcosokat a mélység angyala, Abbadon, a pusztító démon vezette közvetlenül. Mohamed látomásai ezt egyébként tökéletesen alátámasztják.
Ami a 20. fejezetet illeti: A könyv műfajából adódóan a megkötözés is jelképes, ahogyan a mélységbe vetés sem egy sziklahasadékot jelent nyilván. A "mélységet", mint képet a kietelenségre, a pusztaságra használja az Írás (Gen 1,2). Minden bizonnyal tehát arról van szó, hogy Sátán lázadása végeredményeként a föld teljes kietlenséggé, és pusztasággá változik (vö. Jel 16. fej.; Jer 4,23-26), és ez lesz az ő lakóhelye, amíg az igazakat magával viszi az Úr (1Thess 4,16-17).
Úgy jön hozzá, hogy ha megfigyeljük ennek az angyalnak aki megkötözi a Sátánt ezer esztendöre a MÉLYSÉG kulcsai vannak a kezében. Tehát hatalma van felett a mélység felett.
Emlékszel kérlek /nincs idöm keresni/ mikor Jézust kérték a démonok, hogy ne küldje öket a MÉLYSÉGBE?
Tehát Jézusnak van hatalma a mélység felett, a halál felett. És bizony Ö az aki elpusztítja a Sátánt a démonait a gonoszokkal együtt. A Sátánnak és a gonoszoknak Jézus valóban NEM a megmentés angyala, hanem a pusztitásé. Mert elpusztítja öket
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!