Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Miért van az hogy az áruházi...

Miért van az hogy az áruházi vásárlók a személyzeten töltik ki a feszültségüket?

Figyelt kérdés

A minap, szem és fültanúja voltam, amint egy ideges vásárló az egyik áruházban a hosszú sor miatt a pénztáros hölgyel ordítozott és mindenfajta qrvának elmondta.

Korábban, egy pénztárnál lévő lopásgátló kapu jelzésénél, az intézkedő biztonsági őrről azt állította, hogy bunkó módon beszélt vele és letolvajozta. Mivel közvetlen mellette álltam, így hallottam az egész beszélgetést és az őr részéről, szó sem volt tolvajozásról és bunkó modorról sem. Egyszerűen csak megkérte a vásárlót, hogy lépjen vissza és haladjon át újra a kapun. Erre ez az "úr" dührohamot kapott és leanyázta, leköpte a biztonsági őrt.

Ezek az idegbetegek miért azokkal hőzöngenek akik nem tehetnek semmiről? Miért ilyenek az emberek?


2011. jún. 9. 00:13
 1/10 napietus ***** válasza:
79%
az ilyen emberek bolondok. azon töltik ki szánalmas életük okozta frusztrációjukat, aki éppen kéznél van.
2011. jún. 9. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
77%
Én sokszor tapasztalom az ellenkezőjét, hogy sok bolti eladó azon élvezkedik, hogy most neki van hatalma. Ez van, hülye emberek voltak és lesznek is és ez sajnos nem az egyetlen helyzet, amiben megnyilvánul a hülyeségük..:(
2011. jún. 9. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
95%
Voltam eladó jó darabig, és az a tapasztalat, hogy a vásárló azt hiszi magáról hogy ő parancsol, és az eladó azért van, hogy pitizzen neki, gondolom ahogy előttem írták, rohadt szánalmas életük van, és kihasználják, hogy ők vannak fölényes helyzetben, erre tesznek még egy lapáttal a sznobok, akik elvárják, hogy szó szerint nyald ki a feneküket, ilyenkor kell megmondani nekik, hogy állítsák le magukat, mert az eladó nem egyenlő a szolgával.
2011. jún. 9. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
96%

Ez legyen a legnagyobb örömük az életben. Ahogy azoknak az eladóknak is, akik pedig a vásárlókon töltik ki a dühüket néha.


Én nem szeretem a nagy áruházakat, a sarki Spar itt olyan, mintha 30 évet visszamennék az időben, pedig akkor még nem is éltem. :)

Kedvesek az eladók, sokszor ajánlanak valamit, ha akciós, és tudják, hogy szoktam olyat venni. Ez nekem megfizethetetlen.

2011. jún. 9. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Igen, lehet hogy vannak olyan dolgozók is akik szivatják a vásárlót, bár én ezt soha nem tapasztaltam, de ettől függetlenül nem mondom azt, hogy nincs ilyen. Általánosságban nem hiszem, hogy ez lenne a jellemző.
2011. jún. 9. 01:33
 6/10 Salx Narval ***** válasza:
91%
Én azt látom, hogy az emberek többsége normális, eltekintve attól , hogy eladó vagy vásárló.Sajnos azt is látom amit ti, bizony akadnak azért szép számmal tahók és idegbetegek is.Ilyen, vagy ehhez hasonló esetek minden nap előfordulnak, a kevésbé kritikus eseteket nem is számolva.Talán azért tűnik ennyire rossznak a helyzet, mert a normális viselkedést természetesnek vesszük és nem jegyezzük meg minden alkalommal,kivéve ha valaki kirívóan kedves és előzékeny volt velünk, ill másokkal.Ahol sok ember megfordul, ott mindig akadnak jó és rossz modorú emberek is , de általában csak a kirívó esetekre figyelünk fel.Nem mondom, hogy nem lenne javítani valók e téren, de azt hiszem, hogy azzal tudunk némiképp javítani a helyzeten, ha mi magunk megpróbálunk normálisan viselkedni, még akkor is ha a másik bunkó.
2011. jún. 9. 03:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
93%

Így kompenzálják magukat a lúzer elcseszett életükért, hogy visszaélnek a bolti személyzet kiszolgáltatott helyzetével.

Én ilyet sosem tettem. Viszont futottam már bele kioktató stílusú, fölényes eladóba, pénztárosba is. Na olyankor nem hagyom magam, de nem süllyedek le köpködő, anyázó stílusig.

2011. jún. 9. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

A válasz írója 82%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: tegnap 00:40


"ilyenkor kell megmondani nekik, hogy állítsák le magukat, mert az eladó nem egyenlő a szolgával." Ez is egy bunko gondolkodas.

Nem ezt kell megmondani a kedves vendegnek, hanem azt, hogy vannak jogai, de kotelessegei is. A kotelessege hogy kulturaltan, jo modorral beszeljen az eladokkal, szemelyzettel.

2011. jún. 10. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Miért van az hogy a személyzet bunkózik és azt hiszi magáról hogy ő az isten mert neki kell kifizetni, vagy tőlle kell kérni ezt vagy azt, és ezt csak úgy tudom elérni ha felveszem az alárendelt szerepét?? Én ezzel találkoztam már egy párszor. Nagyon sok bunkó eladó vagy kasszás van aki beleköt mindenbe, szemétkedik vagy elvárja hogy ha mond róllad egy hülye beszólást te nevess rajta... Lepontozhattok de én inkább olyan személyzetisekkel találkoztam akik bunkó szemétládák. Azért mert a vásárlók egy része felhúzza őket, vagy szar a magánéletük, még nem jelenti azt hogy a normális vásárlókon kell levezetni a feszültséget...
2011. jún. 10. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Ez látják a tv-ben. És ezt teszi a sok munkanélküliség, a stressz.
2011. jún. 13. 02:55
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!