Az általános iskolai számítástechnika oktatás helyzetéről kellene esszét írnom. Van valakinek erről tapasztalata?
Történelmi áttekintés is jöhetne bele (mióta kötelező, mennyi óraszámban az egyes NAT-ok szerint)
Milyen nehézségek vannak (személyi és tárgyi feltételeken kívül)
Egyes iskolákban a mindennapi életünk nevű tárgy keretein belül tanítják, milyen tapasztalatok vannak erről.
Esetleg milyen javaslatotok lenne, hogy jobb legyen az oktatás.
Bármilyen információt, ötletet szívesen vennék!
Én hatodikos vagyok, ebben a tanévben kezdtünk számtechet tanulni...
Csak annyi a gond, hogy heti egy óránk van...Kezdetben nehéz volt, mert mindenki játszani akart, én meg tudtam, hogy mi a rendje, hisz én ilyen irányon akarok elhelyezkedni majd.
Először is minden fogalmat át vettünk, beállítások, Windows jellemzés, Kompatibilitás, Információ fogalma, információ piramis, helyi menü, úszó menü, aktív menü, egér billentyűzet dátum beállítás, kinézet átállítás, meg ilyenek...
Szerintem lehetne erősebben is tanulni, és lehetnének szigorúbbak a tanárok, nagyobb követelménnyel, mert a többi csak mint fakultáció, felveszi, de nem tanul szinte semmit, és csodálkoznak, hogy megbuknak...
Tudnék mutatni saját fogalomgyűjtéseket, nekem egy informatikus ismerősöm ellenőrizte, ő azt mondta, ha hozzá vennék még valamit, akkor teljes lenne alapnak...csak egy a gond, hogy senkit nem foglalkoztat, mindenki bejár órára, és pont...meg kéne értetni velük, hogy ez is egy tantárgy, ugyan úgy kell tanulni, mint a többiből...
egy Hatodikos Lány
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!