Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A trolibuszoknak, villamosokna...

Zsebvirág kérdése:

A trolibuszoknak, villamosoknak miért nincsen beépített akkumulátoruk?

Figyelt kérdés

A villamos-troli csomóponti kereszteződésben úgy oldják meg azt, hogy rövidzárlat ne keletkezzen, hogy szigetelik a villamos és troli felső vezetékének azon részét ahol ,,találkozik" a 2. Így a troli csak lendülettel tud átmenni. Olvastam nem rég az interneten egy olyan esetről, hogy a troli ,,elakadt" egy ilyen kereszteződésben egy szabálytalan autós miatt mert pont olyan szerencsétlen helyzetben állt meg ahol a felső vezeték olyan szakaszon volt ami szigetelve van. Vissza kellett tolni olyan részre ahol már van áram.

A kérdésem pedig az lenne, hogy a trolikban miért nincsen olyan erős akkumulátor ami egy rövid ideig tudná hajtani a motort lényegében egy hidat képezve az ilyen esetekben? Ha újra áram alá kerül akkor vissza tudna töltődni. Ez lényegében olyan lenne mint a PC-nél a szünetmentes táp.



2014. máj. 7. 21:15
 1/7 anonim ***** válasza:
23%

Egyrészt das ist Magyarisztán és amíg 100 éves trolikkal nyomják addig ne várjunk mást.

Meg mekkora akksi kéne ahhoz hogy mozgassa a böszme buszt?

Igazából drága lenne átalakítani vagy új buszokat venni.

2014. máj. 7. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
93%
A Ganz-Solaris trolikban van aksi, amivel néhány kilométert meg tud tenni elvileg. Azért elvileg, mert kérdéses, hogy milyen állapotban vannak.
2014. máj. 7. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Az új hibrid trolikban már van akkora akksi, hogy ez ne jelentsen problémát.

Ha abból a szemszögből nézzük, hogy 200 troli "felakksizása" több tíz(ha nem száz) milliós tétel, míg pár évente egyszer az utasokkal arrébb tolatni egy buszt ingyen van .. :D

2014. máj. 7. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
42%

Pont 2 hete láttam itt felénk, hogy a 81-es trolibuszt tologatták az utasok. Hát elég cink volt. Én biztos nem toltam volna. Gondolom azért volt pár akinek a zsebében ott lapult a több mint 10 ezres bérlet.


Azok az új Skoda trolik amik a belvárosban mennek, aksisak, de csak picit tudnak vele menni. De szerintem már annyit se ahogyan karban vannak tartva a bkv járművei. Amivel tényleg igényes a BKV, az a 2-es, a 4-es metro illetve a combino, amit akkor is felújítanak ha nem kell. Többi le van szarva sajnos.

2014. máj. 7. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Pedig van akksi a trolik egy részében. A 83-as Ganz trolik talán még most is lehúzott áramszedővel közlekednek a Kálvin tér környékén.

Ez egy másik Solaris:

http://www.youtube.com/watch?v=6B55jYT9FY8

2014. máj. 7. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Akkor üdv mindenkinek a 21. században:

A BKV Ganz-Skoda-Solaris trolijai minden (munka)napon, minden egyes kanyarban akkuról járják be a 79-es Kárpát utcai hurokútvonalát. De az M4 metró építése során a 83-asok Fővám tér-Kálvin tér szakaszán is ugyanez volt a szitu. Tereléseknél is alap, hogy a Solarisokat vetik be.

A használtan vett MAN trolikban pedig dízelmotor van erre a célra, sajnos ez utasforgalomban nem használható, túl gyenge ahhoz.


A villamostender opciós részében is vannak akkus villamosok, a 2-es Kossuth téri szakaszán szednék le a drótot.

2014. máj. 7. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
80%

Annyira bírom a folyamatos negatív hangokat :D


"Én biztos nem toltam volna. Gondolom azért volt pár akinek a zsebében ott lapult a több mint 10 ezres bérlet."


Te vagy a tipikus hangoskodó, aki ahelyett hogy beszállna segíteni, hogy 1 perc alatt megoldódjon a probléma, inkább áll 10 percig és hőbörög. A 10 ezres bérletre meg annyit, hogy láttam már BMW-t is amit toltak, azt meg nem 10 ezer megtankolni.


Amúgy ahogy már le lett írva az újabbakban van, a régebbiek lassan ki lesznek vonva. A "szünetmentes táp" meg PC-nél is vagy drága, vagy olcsó de tönkremegy.

2014. máj. 8. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!