Suzuki Swift Tulajdonosok, Ez tényleg olcsó? Bővebben lent .
Ne kezdjük.
Nekem is volt swiftem, a magyar utakat nem szeretik az alsó talpasok, ezért lengőkart kétszer cseréltem, 6 év alatt. A kormány összekötő, axiál csuklókkal is a jó magyar utaknak tudható be, valamint annak, hogy nem igazán kerülgeted a kátyúkat. Kipufogó szeret rohadni az ólmozatlan benzintől, de ez se az autó hibája. Gumiharangokat is szereti enni, de ez is a harangok minősége miatt van, egyébként a szakadt harangok miatt lesz féltengelyes is. Vezérlés csere, vízpumpával, alap használtautó vásárlás esetén... A kuplung is a bal lábad miatt van, vagy az előző tulajok lábai miatt. Ugyanezt csináld meg 250-ből egy golfnál, aminél ugyanúgy beszart volna mindez,
Annak a Swiftnek sok baja lehetett, csak a vételnél nem lett kiszúrva.
Én 1 éve vettem egy 1.3-as swiftet, azóta kellett cserélni vezérlést, 2x olajat és szűrőket cseréltem, meg 1x volt lakatos munka, télre alváz védelem. Ezen kívül vettem még rá 6 db gumit (2 télit, 4 nyárit) és természetesen vettem hozzá felniket. Mindezek mellé még vettem hozzá 2 db ködlámpát meg ami nem ,,főfényszóró" azt mind ledesítettem (helyzetjelzők, segédindexek, hátsó ködlámpák, tolató lámpa, rendszámtábla világítás, utastér, műszerfal). Mint láthatod, én is sokat költöttem rá, de ezek java része ,,csinosítások" vagy biztonság növelő faktorok. Van 1 régebbi Swiftünk is, ez szintén 1.3-as, ez 8 éve van meg. Ebbő is pakoltam át cuccokat, rádiót meg hangszórót az ,,újba".
A 8 éves Swiftünkre amióta nálunk van baromi sokat költöttünk, de azért mert az előző tulajok trehányak voltak, nem törődtek vele + mi is sokat baleseteztünk vele. Amióta én kezelésbe vettem azt is, azaz 3 éve és minden meg lett csinálva azóta azt is csak csinosítgatom, idén cseréltem le a műszerfalat fordulatszámmérősre, akkor LED-ek szintén zenészek, illetve a lökhárító indexeket fehérre cseréltem és az oldalsókat is. Ebben nem volt kiegészítő féklámpa, azt is tettem bele, idén a hátsó ködlámpákat is megcsináltam, elől sajnos már nincs a sok baleset miatt, arra már nem érné meg költeni.
Te fogtad ki, valszeg egy 60x rommá törtet fogtál ki amit Pistike a nagyfaterja garázsában 10 ezerért helyre rakta annyira, hogy újnak nézzen ki...
De ez probléma más autóknál is csak annyi különbséggel, hogy drágábban jössz ki.
Pl. én most 41 ezer ft-ért vettem új téli gumikat (4 db-ot) szereléssel együtt, más autóra veszel e ennyiért?
Akkor én nem ismerem a váltó olaj csere fogalmát, pedig már 3 éve vezetek és eddig csak Suzuki vezettem.
A Volvo V40 1.9 dieselemre 4 év alatt 1.5 milliót költöttem. Pedig jó állapotban volt. Csak a vezérles csere volt 160000 munkadíjjal. A kopó alkatrészeken olaj+szűrökön kívül összesen csak egy turbó csere volt 150000 ért én cseréltem ki.
Összefoglalva bánom, hogy nem Suzukit vettem annak idején.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!