semmilyen feltétele nincs ugyanis egyiket sem lehet forgalomba helyezni!
2015. jan. 6. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Igen, ha megfelel a közúti közlekedés előfeltételeinek (index, világítás, stb.). Sajnos Magyarországon elég ritka a rendszámos quad, pedig a nagy gyártók számos modelljüket szánják kifejezetten munka feladatra.
2015. jan. 6. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Nekem a vizsgabázison azt mondták múlt nyár végén, hogy csak azok helyezhetőek forgalomba, amelyek fel vannak szerelve a kötelező dolgokkal (pl. index, féklámpa, stb.), ÉS kikapcsolható bennük a difizár, hogy kanyarokban ne radírozzák az aszfaltot. Ha ezen feltételeknek megfelelnek, akkor elvben rendszámosíthatók.
2015. jan. 6. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Na a 3. válaszadó már közel jár az igazsághoz ezzel: "ÉS kikapcsolható bennük a difizár"
Fő probléma itt sz hogy a legtöbb quadban nemhogy difizár,hanem difi sincs.
És igazából ez a legfőbb oka annak hogy nem túl gyakoriak.
Fény és hangjelző berendezések valamint megfelelő kipufogó is kell persze, de ezeket utólag nem nagy valami megcsinálni(főleg hogy sok quadon ezek rendben is lennének). De a vázat és az egész hajtásrendszert átalakítani mér nem olyan egyszerű.
Mindenesetre ha quadot akarsz venni akkor csak megfelelő okmányokkal rendelkezőt vegyél. Annak a forgalomba helyezésével nem lesz gond.
(egy adásvételi édes kevés, külföldi papíros nem biztos hogy itt is használható...)
2015. jan. 7. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
na már majdnem jó a válasz :)
Quad csak akkor kerülhet forgalomba ha:
rendelkezik E minősítésel azaz európai uniós jóváhagyásal, típusbizonyítvánnyal. Tehát ilyet csak akkor kaphat ha van megfelelő villágítása, diffije stb.
A másik az hogy befizetett regisztrációs adó szükséges hozzá (motorkerékpár kategória)
Utánna vizsga , okmányiroda stb.
2015. jan. 8. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 A kérdező kommentje:
Difit hogy csinálsz/csináltatsz rá amit el is fogadnak?
2015. jan. 8. 10:39
7/7 anonim válasza:
Olcsóbban kijössz, ha olyan quadot veszel, amelyik eleve megfelel a követelményeknek, mintha egy difi vagy difizár nélkülit vennél, és azt alakítgatnád át. Egyrészt nem olcsó mulatság difissé tenni egy járművet (előfordulhat, hogy kialakítása miatt horribilis összegekbe kerülne az átalakítása), és akkor még ott van az utánamászkálás, a papírmunka, típusmódosítás, engedélyeztetés, satöbbi satöbbi. Akár még évekbe is beletelhet, mire egy difi nélküli quadot hivatalosan is forgalomképessé tudsz alakítani, és előfordulhat, hogy többszörösébe kerül az egész hercehurca a végére mindenestül, mint amennyiből egy eleve forgalomképeset veszel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!