Kicsinál egy Polot, ha szinte csak autópályán,
kb.150-nel használom?
Figyelt kérdés
Németországban sikerült elhelyezkednem. Jelenleg egy rokonomnál élek, a munkahelyemtől 80 km-re. Egy 1.4-es benzines 75 lóerős Polohoz sikerült hozzájutnom, ezt használom munkába járásra. Tehát legalább napi 160 km-t megy, ebből kb. 140 km autópálya. Mivel ezen a szakaszon nincs sebességhatár és forgalom se nagyon, a munkahelyem által adott utazási támogatás pedig bőségesen fedezi a benzinköltségeimet, szívesen megyek 150-nel, amit érzésre jól vesz a kisautó, van még tartaléka, stabilan fekszik az úton. Nem szeretném azonban a szükségesnél jobban amortizálni, már csak azért sem, mert nem az enyém. Szóval a kérdésem az, hogy nagyon árt ez a tempó egy ilyen kicsi motornak? Mi lehet a maximális optimális sebessége? Kb. 4200 ilyenkor a fordulatszám, és felugrik 175-180-ra, ha úgy jön ki egy előzés. A tulajdonosa amúgy azt mondja, hogy ez a tempó nem lehet probléma.
2014. nov. 5. 15:05
1/6 anonim válasza:
Általában a max fordulatszám 2/3-án a világ végéig elmegy egy autó károsodás nélkül. Tippre amíg nincs a piros vagy félpiros tartományban a mutató tartósan, szerintem sem lesz probléma.
Főleg, ha a tulajnak sincs ellene kifogása :)
2014. nov. 5. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Ha normálisan karban van tartva, akkor semmi baja nem lesz tőle.
2014. nov. 5. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 A kérdező kommentje:
Szépen karban van tartva, az biztos. Még egy kérdés eszembe jutott... szóval nagyon megkedveltem az autót, egyelőre úgy néz ki, hogy tökéletesen megfelel az igényeimnek, szerintetek lenne értelme megvásárolnom erre a használatra? A végtelenségig nem kéregethetem kölcsön, viszont a jelenlegi tulaj nem használja már. Szép állapotú, jól felszerelt (Highline modell), viszont van már benne 223000 kilométer, de ez szinte csak a kijelzőn látszik. Meg hát elvileg autópályázáshoz dízeles lenne jó, de mint mondtam, az üzemanyagot fizeti a munkaadóm (amúgy meg nem fogyaszt sokat szerintem, 7,7-8 literrel elvan a fentebbi körülmények mellett). Amúgy korábban is szinte csak pályán hajtották.
2014. nov. 6. 11:19
4/6 anonim válasza:
Hát akkor nem mai darab.
Hát ha neked megfelel, és patent kis kocsi, akkor vedd meg, persze!
Mondjuk én nem szeretek kisautóval pályázni, elég hülye érzés szerintem.. A Superb meg úgy suhan alattam mint az álom, kicsit megpiszkáltam és a tuningtól 260 lett a vége, és még mindig marad benne tartalék.
2014. nov. 7. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 A kérdező kommentje:
Nem vagyok oda különösebben az autókért, számomra egy használati eszköz, szóval nem bánom, hogy kicsi, egyszerű, régi darab, csak vigyen el minden nap dolgozni :)
2014. nov. 7. 16:36
6/6 anonim válasza:
Ennyi a lényeg!:)
Csak én mióta eszemet tudom autómániás vagyok, szóval az autómra mindig is kényes voltam.
Nálam olyan nincs hogy koszos lenne, vagy "ilyen-olyan lámpa világít a műszerfalon, biztos majd elalszik..", meg a folyadékok/szűrők/kopóalkatrészek is az előírt kilométer felénél általában cserélve vannak.
De ha neked elég hogy megbízható legyen és menjen, akkor bátran vedd meg.:)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!