Az M52TU motorok BMW e39 ekben nicasil bevonatúak voltak vagy sem?
Jó kérdés. Alapvetően szerintem mindkettő hasonlóan tartós motor. A nikasil ugye javíthatatlan, de azért nem annyira gyakori, hogy tönkremegy. Nem tudom, hogy a TU jobban bírja-e, de az javítható. Volt fórumon sima M52 tulaj, akinek 430ezer km volt a kocsiban, míg végül tetőre rakta. :) Az enyémben 293ezer van most, és nem kell olajat utánatöltenem. A hangján hallatszik, hogy nem új, de működik rendesen. Karbantartás kérdése szerintem. A Vanos jellemzően már nem tökéletes egyikben sem, legalábbis ezt állítják. Ezek felújítása alkatrészárban nem vészes, de TU-nál kettő van. A munkadíj már szerelő függő, és nem lehet bárkire rábízni.
Ilyen korú autónál inkább az alapján válogass, hogy milyen állapotban van, mennyire ismert az előélete. A km állás valószínűleg úgysem igaz. E39-ben szerintem volt M54 is, az állítólag még jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!