Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Chiptuning megéri meg csinálni...

Chiptuning megéri meg csinálni a kocsimba?

Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy Audi A4-es 1.6benzines 101Le autót de nagy a kaszni és nem nagyon bír húzni,meg érné meg csinálni.Milyet érdemes bele rakatni mert halottam hogy van olyan is amit a műszerfal kilyelez hibaként és a hibakód olvasó nem ismeri fől,mennyibe kerűl egy normális és miért is éri meg bele tetetni??

2014. szept. 29. 14:49
 1/7 anonim ***** válasza:
Semmi értelme, viszonylag sok pénzért kapnál minimális teljesítménynövekedést. A chiptuning turbós autónál, vagy egyéb átalakítások mellett hoz számottevő eredményt.
2014. szept. 29. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
ezen a motoron ertelme nulla. hagyd a fenebe.
2014. szept. 29. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Felesleges. Autó csere másikra.
2014. szept. 29. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Kb 112-115ig tudnák húzni, nem is nagyon vennéd észre.
2014. szept. 30. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem éri meg. Már a 101 lovas Audit se érte meg megvenni.
2014. szept. 30. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
érdekes már láttam 80Le audi 80ast nem mondom hogy olyan gyenge lenne csak érdekelne meg érné e bele tetetni,de látom eddig igen 1oldaluakat írtatok
2014. szept. 30. 15:54
 7/7 anonim ***** válasza:

Szerintem ne hallgass ránk. Minden ilyen alulmotorizált autóról szóló kérdésnél el szoktuk mondani, hogy ha dinamikusan hajtanád, pályáznál vele stb. akkor ne vedd meg. Pont ezért szoktuk elmondani, mert előbb utóbb jön valaki- mint te - és csodálkozik, hogy egy lomha fos, pedig mi szóltunk.


Szóval, nyugodtan vicc el chiptuningra, 50 000 körül biztosan megcsinálják neked. Azt vagy változik valami, vagy nem. Ha korrekten akarod csinálni, akkor előtte és utána leméreted hitelesített padon, a kettő között szoftverbuzera.. hát ez így már rengeteg zseton, de ha a méréssel is igazolják, hogy megvan a beígért teljesítmény növekedés.. mekkora biznisz.


Vagy az első mérésnél kiderül, hogy azért lomha, mert köszönő viszonyban sincs a mért érték a gyárilag megadott teljesítménnyel,na akkor lehet kutakodni, hol vannak az elveszett lovak.


Na de nem beszélek mellé. Szóval azért szoktuk írni, hogy felesleges, mert:

ha meg is van a gyári 101 lovas teljesítményed, akkor is jobb esetben maximum 10 lovat varázsolnak elő a kocsiból - vagy többször beszéltek itt már optimalizálásról, meg átállsz 100-as benzinre vagy benya-etalonra, vagy nitrometánra... és akkor talán, ha kedvező a csillagok állása, lehet az még +13 lóerő is ( természetesen, ha a literenként 30 forinttal drágább benyát tankolod ). De alap eset, minden szuper, összejön a +10 lóerő,már csak az a kérdés, hogy hol?

Az az 1.6-os motor valahol 5500-6000-res fordulat között adja le azt a 101 lovat, ugyanott fogja a 110-et is. 3000-res fordulaton továbbra sem lesz több teljesítményed, mint 65-68-70 lóerő - igaz most sincs több :D


Azért érzed gyengének és lomhának a kocsit, mert abban a fordulatszám tartományban, ahol használod nincs benne power. Sajnos ott chiptuning után sem lesz több, legfeljebb 1-3 lóerővel. És ami 65 lóerővel nem megy, az bizony 68 lóerővel sem fog menni.


Rakhatsz te bele akármilyen boxot,kötyöt,csiptuningot, az akkor is gyenge lesz neked az a motor. Vettél volna egy 150 lovas 1.8T-t, az 3000-res fordulaton lead majdnem 90 lovat, azaz 50%-kal erősebb ott, mint a mostani motorod.


Érted már, miért mondjuk, hogy felesleges?

2014. okt. 2. 02:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!