Robogó vagy Simson?
Azért férfias motorról beszélni 50-es kategóriában...túlzás.
Egy Simson se férfiasabb, mint egy robogó. A váltás nem nagy kunszt, nem értem, miért kell ezt mindig kiemelni. Fél óra alatt megtanulható. Ha városban járkálsz vele, csak nyűg a sok lámpa között. Annyit kell váltogatnod, hogy garantálom, meg fogod unni fél éven belül. Hangsúlyozom, ez csak városon belüli járkálásra igaz.
Amúgy való igaz, igénytelenebb segédmotorok, többet bírnak, ha pusztítani akarod mindenáron. Normál használat mellett egy robogó is kimegy veled a világból (értsd: ne digit állású csuklód legyen). Az alkatrész ellátottsággal vitatkoznék. Már csak utángyártott gagyi cuccokat kapsz hozzá, vagy bontottat. A bontottat pedig nem véletlenül szedték szét. A legtöbb blokk szét van ütve, nem kímélték a suhancok. Sajnos nem "hülyegyerekbiztos" a jó öreg Simson sem. Mostanra a legtöbbnek már volt vagy 20 gazdája, biztos volt közöttük legalább egy, aki azt hitte, na most ettől ő a Jani, és majd megmutatja, mit tud.
Szóval összességében én robogót vennék napi használatra. Kevesebb gond, fenntartása sem drágább, városban kényelmesebb is. A Simson mellett számomra egyedül a nagy kerék szól, de ez is orvosolható, számos nagykerekű 50-ees robogó létezik.
azért azt hogy rajonganak érte a fiatalok, szűkitsük le odáig hogy azok a fiatalok, akiknek nem telik normális motorra. Nem akarom lejárni a Simsont, de nekem nem tetszik, olyan idétlen kinézete van, meg idegesítő hangja. Alkatrész van hozzá mint a szemét, de azt is tegyük hozzá, hogy nem gyári alkatrészek. Vidéken lehet hogy überkirály vagy vele, bár mifelénk az Apriliák, Hondák, Yamahák mennek, elvétve látsz 1-2 Simsont, de azt a keveset is szopatják a fiatalok a nyugati motorokkal :) Mondjuk anno én is azt csináltam az RS50-el, akkor még több Simson volt, de úgy mentem el melletük mint a szél.
Ha városban kell a motor, akkor Malaguti, ha nagyon vidéken laksz, akkor lehet a Simson, de ha nem annyira vidéki vagy akkor inkább maradj a modern kor gyermekeinél
Nem is tudom hogy már mennyi
hasonló kérdés van már itt fent.
Simson vagy Robogó?
Robogó vagy Simson?
És sokan csak azért teszik fel ezt a kérdést,
hogy fikázzák ezt,vagy azt.
A Simsonok még 30-40,50 év után is motorok.
Azért ennyit kibírni sem semmi.
(és még mindig gurulnak az utakon)
"nemhiába Német minőség"
(Azért megnéznék egy robogót 50 év múlva)
A simsonnal lehet rallyzni bírja a terepet,
ezért szeretik a fiatalok.(szerintem)
A robogó az városi motor.
Terepen halott,főleg ha van egy kis sár.
(ja és az alacsony alja miatt sem jó terepre)
A simsonnal eltudsz menni városban,és terepen is.
Én próbáltam mind a kettőt,nekem a simson jött be.
Van itthon egy 89-es évjáratú Honda Dio-m, a mai napig üzembiztos, szóval ne jöjjünk azzal, hogy csak a Simson megy ki a világból.
Nincsenek csodák, egy 40 éves motort az évek során nem egyszer kellett teljesen generálozni. Ha ezt nézzük, bármelyik robogót is ugyanígy talpra lehet állítani bármikor.
Az, hogy terepre nem való a robogó, szerintem köztudott. De a Simson sem terepre termett. Max földutakra. Keményebb terepekre nem ajánlatos kivinni, azt a váz bánja. Oda már egy enduro szükségeltetik. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!