Honda CBR 125 50-esként?
haverom 50-es SR-jén még abba is belekötött, hogy miért van 120-ig skálázva a km óra ha 50-es a motor...
én azt mondom, inkább vegyél egy nagyon jól burkolt 50-es 2t gépet, és rakj bele egy 125-ös 2t blokkot, mert a szúnyogra könnyebb ráfogni, hogy 50-es, mint a 4t-re...
ez mekkora!% :D romet! 50 XD
én véleményem: inkáb 4T
2T büdös, füstöl, sokat eszik, évente kell gyűrűzni, drága az olaj, állandóan méricskélni...haver vitt 500métert ETZ vel 3x kelett kimosni a füstöt a ruhámbol... utálatos.
igaz 2x erősebb, de nekem városi prütyögő kell nem olyan ami letépi a hajam.
persze egy viszafogottabb 125 olyan mint a 2T 50 es de megint ott vagyunk hogy büdös, füstöl.........
én véleményem- szép a cbr- mindenhol 3Lityit írnak rá. nem füstől nem hangos, nem kell kúton csavargatni az olaj mércét,
az utcában kipróbáltam egy ilyen cbrt első mocizás.
nekem robogó érzésem volt- nem nagymotor- én elhinném hogy 50es. lementem a robogo boltba és 2x ekkora léghűtéses klobb van az 50 eseken.
8 házat utcánk van, de 2en jöttek oda ne próbáld ki!!!! fél milió a csekk hamis papíros motor kipróbálásért!!!
a gazdája 10 éve jár vele 50 es ként. nem volt minden sarkon köbcenti mérő. romet 50 re megszólalásig...
balesetet ne csinálj!
100 at ne menj!
nem hiszem zavar valakit ha 70el pröttyögsz és smpk nak hívod.
én is utánna néztem mit sértek vele ha kipróbálom:
vagy 30 hozzászólás, hogy mi van ha... de még senki nem írta le, hogy tényleg szemet szúr e
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!