Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » H astrák mennyire szervizigény...

H astrák mennyire szervizigényesek, mondjuk a g astrához képest?

Figyelt kérdés

Mennyivel drágábbak hozzá az adott alkatrészek, illetve mennyivel sűrűbben hibásodnak meg rajta dolgok?


Annak már utánanéztem h egy-egy konkrét alkatrész nem kerül sokkal többe viszont nem tudom h ugyan úgy kibirja -e h mondjuk 100e km -ig semmihez nem kell nyúlni. Se futómű, se motor, se klíma, se fűtés, se fékek, semmi csak olajcsere.


Használtan venném egyébként és direkt azért nem veszek ilyen árban bmw-t audit v vw-t h ne kelljen túl sokat költeni a szervizeltetésére.


Illetve az 1.7 és 1.9 cdti motorokon ezek az "extrák" h befecskendező, kettős tömegű lendkerék, stb.. mennyire sűrűn mennek tönkre?


2013. nov. 7. 19:55
 1/6 anonim ***** válasza:
Apám nemrég adta el a 2008-as 1.4-es benzines H Astráját. 5 év alatt beletekert kb. 160 ezer kilométert és csak lambda-szondát kellett benne egyedül cserélni (azt is kb. 150 ezer km-nél). Azért adott túl rajta, mert lassan már költeni is kellett volna rá, most viszont még jó áron el tudta adni.
2013. nov. 7. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Nekem a mostaniban 1.4-es G astra 380e km van és eddig nem nagyon kellett rá költeni, sőt olyan 150-200e ig gyakorlatilag semmit :)

De most már ideje lecserélni , csak újat már nem veszek mint akkoriban, viszont nemtudom milyenre érné meg.

2013. nov. 7. 21:47
 3/6 anonim ***** válasza:

H Astra egy hulladék. Még a G Astrához képest is. Nálunk flotta van belőle, sokat mennek. Ez a harmadik - egyben utolsó - a legfiatalabb (két éves) egyben a leghitványabb. Hihetetlenül gagyi autó. 100.000 gart adtak rá, 103.000-nél meghalt a motorja. Életében 130-nál gyorsabban nem ment, pályázok vele, havi 10k átlag. Az árát már ráköltötték szervizre, pedig sok mindenhez nem nyúltak. Elismerem, kereskedő szervize, a gari miatt muszáj. Horror árakon dolgoznak és nem csinálják meg, amit kérsz! Amit ők gondolnak... Példa - Előírt olajcsere intervallum 30.000, amit a szerviz be is akar tartani. Nos, itt a Totalcar válasza - "A 30 ezres olajcsere intervallum csak katalógusban néz ki jól, illetve egy kitűnő marketing eszköz, hogy lám a mi autónkban csak ilyen ritkán kell olajat cserélni. Aki hosszú távon jót akar az autójának és a pénztárcájának, az maximum 15 ezrenként cseréljen olajat."


SENKI nem cseréli a literenként 5000.- os olajat, ha nem muszáj... a motor meg széthullik. Ja igen, zabálja az olajat, de nagyon. A dízel elvileg Isuzu gyártmány, amíg jó, addig nagyon jó, de belenyúlni ne kelljen. (Adagoló felújítás 220.000.-) Én benzinpárti vagyok, így erről tudok nyilatkozni.

Saját autónak japánt! Az jó, egyszer megcsinálod, halálodig kiszolgál. Volvo-t, az olyan mint egy tank, de nézd meg, kitől veszed. Német már nem kéne, az utolsó -legifjabb, legdrágább- nagyon betette a kaput egy Mondeo képében. 160-nál motorcsere, futóműcsere, minden csere! (Szétmállott az autó szó szerint, 1994 utáni Fordot TILOS megvenni) Három F kerülendő, (Fiat, Ford, Francia) viszont nagyon-nagyon-nagyon jók az új koreaiak! Hyundai i30, Elantra, i40! Kia Ceed! Zseniális szerkezetek, elképesztő alapáras extrákkal. (Esőérzékelő pl.) Újból én egy Elantrát vennék. Királykék-metált...

Ja, a kettős tömegű elvileg 100.000-ként csere. Nem olcsó játékszer az sem...

2013. nov. 12. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Azért ez nagyon durván részrehajló komment volt..

1.4-es volt nekem is és 150.000 meg se kottyant neki, ezért is kérdeztem úgy h maga a motor milyennek mondható. Minden autót lehet szidni, azt is tudjuk h nem egy bmw , de nem rossz kocsi sztem!

2013. nov. 12. 18:03
 5/6 anonim ***** válasza:
A benzines H Astrák jók, elpusztíthatatlanok, a dízelesek szervizigényes vacakok.
2013. nov. 20. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Ha havi átlag 10k-t mész vele, és két éves, akkor az a legnagyobb jóindulattal is 240.000km két év alatt, ami azért igen nagy igénybevétel.

DE ha tényleg 103.000-nél meghalt a motor, akkor az vagy nem volt egyáltalán karban tartva, vagy a szemét is kitapostad.


De persze az is előfordulhat, hogy egy problémás példányt fogtál ki.


Ismerőseim körében is volt már új, 1-es BMW-nél lánc szakadás alig 20.000 km-nél, de ettől még a BMW igencsak jó márka.


Szóval jó kocsi a H-s Astra, nincs vele semmi gond, megbízható, nem szervizigényes, de ha mégis kell vinni, akkor olcsón javítható.


Épp ezért sok a céges autó belőlük, mert cégek mindig olyan autókat vesznek, amiket olcsó fenntartani, és kimennek a világból.


Épp ezért óvatosan kell használtat venni, mert sok a céges példány, ami 4-5 évesen futott 300.000-et.


Elmegy-e 100.000-et hozzányúlás nélkül? Nem. Olajcsere 10.000 km-ként, 100.000-be benne van egy fékbetét csere is, is lassan már érni fog a vezérlés csere is.

2013. nov. 20. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!