BMW e39 M5-ről vélemények?
Ez az típus már 2,5 millió forint körül megkapható, átírással, szervizzel megáll 3-ból, azaz egy új suzuki árából.
Viszont tájékozódtam, és egy komplett motor felújítás 1,5 millió forint körül van, egy bontott használt motor, pedig ugyanennyi, erre sajnos már nem lenne pénz.
De ez elég extrém eset azért, vásárlásnál egy komplett átvizsgálásnál kibukik ha haldoklik a motor, vagy bármely más fő egység az autón.
Engem az fogott meg az autóban, hogy BMW, hátul hajt, V8, és bazi erős, na meg nagyon tetszik az e39, mindig is tetszett.
Azért a 400 lóerő az 400 lóerő, az 5000 köbcenti pedig 5000 köbcenti.
Ez alapján ti mit gondoltok az autóról? Érdemes lehet megvenni egy ilyet? tapasztalata van valakinek esetleg? örömmel veszek bármilyen infót.
nagy a fenntartása, ezeket nem több százezerre tervezték mint egy 525d-t. százezrek úgy be fognak nézni mint a szél. az alkatrészei M-esek eleve drágábbak.
én maradnék az 540i-nél. az még annyira nem vészes hozzá képest mégis szerintem bőven elég a közel 300 ló annál is.
Vezettem 540i-t de nem éreztem azt az átütő erőt, amit egy 4400 köbcentis v8-tól várnék. Nem azt mondom, hogy szarul ment, de 300 lótól többet várna az ember.
Igaz lehet pont az amivel mentem a motor már nem állt a helyzet magaslatán, meg automata is volt szegény.
Ez meg a másik, hogy 540-ból nagyon kevés a kézi váltós, én pedig el akarom kerülni lehetőleg az automatát.
Na meg érzésre (gondolom) teljesen különböző a két autó vezetési élményben is (540i vs M5)
Rákukkantottam a használtautóra, az első valamire való szervizkönyves E39 M5 amiben van 300k km is 3 milla. A többi meg a felett..
Szerintem az átírás és a szerviz nem áll meg 500 000-ben. Ha csak egy olajcserét meg egy vezérlés cserét számolsz az átírás mellé, már el is fogyott a keret ( persze tudom,azzal szoktak vakítani, hogy láncos motorban nem kell vezérlést cserélni...).
Fentebb írták, hogy az M5-höz amúgy is minden feláras,a legolcsóbb noname utángyártott alkatrésszel meg szerintem ciki telepakolni egy M5-öt.
Egy komplett motor drága. Hiába viszed el átnézetni, bele nem látnak. Lehet most megvan még a kompresszió, két hónap múlva meg feladja valamelyik gyűrű a harcot, ha kicsit meghajtod.
Én azt mondom, hogy ebben a kategóriában ( ahol ha felülsz a sz0pórollerre az bizony sokba kerül) csak normálisan leinformálható előéletű modellt vennék. Igaz ennek is felára van.
Én amúgy azt gondolom, hogy a 400 lóerő már felesleges. Még a 300-is. Nekem csak egy 272 lovas twin-turbo benzinesem van, de ezzel is hamar ki lehet pontozódni az M3-on. Nálam 18 másodperc körül alakul a 0-200, ha hamar szalad meg a jobb láb, akkor már is egy 6 jegyű összeggel gazdagítottuk az államkasszát. Akkor mi lenne 400 lóval ? :D
Szerintem ilyen autót akkor érdemes venni, ha tele vagy gempával és kineveznek az év BMW fanatikusának. Második/harmadik autónak jó, utazgatni, néha meghajtani, de napi használatra semmiképp nem vennék ilyet, pedig én is nagy motor párti vagyok. Normál használathoz bőven elég egy 535i-is, legfeljebb nem te leszel a leggyorsabb az M1-kivezetőn péntek éjjel.
Meg amúgy is, hol akarod érezni azt az átütő erőt, amit a 400 ló nyújt? Mert az ember álla nem 1-150-ig esik le, hanem amikor 150-300-között ugyanúgy gyorsul, mint 150-ig. :)
Szia!
Én a tulajdonomban tudhattam egy ilyen autót közel 2évig, de a 2év alatt a kötelező szervizeken semmilyen ráfordítást nem igényelt. No a gumit nem számoltam bele, mert azt fogyasztotta rendesen!
Kivizsgált előéletű volt az autó szerető hozzáértő tulajtól került hozzám.
A hangja csodás, a benne eltöltött idő felejthetetlen volt.
Csak jókat tudok róla mondani, de mint írták napi használatra nem javasolt. Legyen mellette egy dizel autód.
Remélem tudtam segíteni.
Szia!
Én M5 tulajdonos vagyok, 2010 óta.
Faceliftes 2002.04. havi az autó.
112e km-el vettem most van benne 121e km.
Mellette van egy dízel autóm.
Az M5-öt ritkán használom esőt havat sarat nálam tuti nem látott.
eddigi ráfordított összeg a km-ekből adódóan 2szervíz volt. Helyi hozzáértő szerelő volt aki ezeket elvégezte. Totálisan elégedett vagyok vele. Én nem, hogy 2.5m Ft-ért nem válnék meg tőle, de még 4m ft-t ígérne valaki érte se adnám oda.
A gumi része az kényes téma igen, de nem eget verő.
Semmivel nem kerül többe mint a 2009-es VW caddy-m fenntartása. De nekem inkább képezi a garázs díszét.
Ha kérdésed lenne nyugodtan keress meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!