Bmw e46bol melyiket érdemes venni? Prefacelift vagy Face lift?
mindegy, ez csak a külső dolgokat jelenti. A motor változott benne féltávnál, de nem akkor mikor faceliftezték. (M helyett N motorok)
pl 316i 8v-16v - tíz paci plusz
318i 8v-16v - 25 paci
stb. szóval eszerint dönts. M-es motor egyszerűbb, megbízhatóbb, N pedig erősebb.
külsőleg lehet pl faceliftesíteni is. motorháztetőt, lámpákat (halogén helyett FL-ben xenon van), sárvédő lemezeket, lököst, hátsó lámpát kell cserélni. A kormány is más az újabbon, de kb ennyi.
A legjobb autó a legfiatalabb. Vagyis: a faceliftes. Öreget ne vegyél. A múltjuk a homályba vész. A régiknél várható rozsda. Az öregek már mind sokat futottak és kétes az előéletük. A külföldről hozottak között mind 400e km fölött járnak, mindegy mit mutat az óra. Náluk már várhatók komoly költségek. Jó járgány lesz, de sok 100e ft elköltése után.
Ezt szerelőként mondom.
Dettó az előző.
Amit hozzátennék:
Nézd meg ezt:
2005 évjárat 2.1M ft-ért és már van benne 200e km /vagy több, tán 2x annyi/. Akkor mennyi km lehet egy 2002, 2000 és egy 1998 évjáratúban?
Ebben a 2002-esben 150e km van, szervizkönyvvel, de annak megfelelő árban, majdnem 3M ft:
Vehetsz 2000 körülit is 1M alatt valamivel, órában 150e, valójában 500e km-el, lelakva, letaposva.
A múltkor a csontnál volt egy E46 800e vagy 900e ft-ért. Sokáig hirdették, mert aki kicsit is ért hozzá nem merte megvenni. Végül biztos elvitte egy looser.
De a használtautó piac már csak ilyen. Más autóknál is ugyanez a helyzet.
Az eredeti km-t hiába olvastatod ki, ha egyszer 20-ból csak 1 a valós. A legolcsóbb helyen is 5e ft-ért olvassák ki neked.
Eleve a 2M ft felett nézegetnék, alatta biztos, hogy aknák vannak.
Még lemaradt valami, ezért visszafordultam a gyk-ra.
Sok külföldit is hirdetnek olcsóbban. Ált. ott is van melletük, hogy +regadó, de akkor is olcsónak tűnnek.
Én AlfaRomeo 159-eseket néztem ilyen külföldről hozottakat, személyesen többet megnézve, azt mondtam, atya ég, egy darabig nem lesz 159-em. Mindenből a lgolcsóbbat hozzák, aztán rádsózzák. Ezért csinálják, ebből élnek, hozzák az olcsó vackot és átvernek vele. Akkor eldöntöttem, hogy inkább várok és veszek 159-et, amikor lesz bő 3M forintom rá.
Köszönöm a válaszokat! 1,4M forintot szánnak rá... Kaptam ajándékba egy 120lovas 1.8as Laguna II-t 285.000 valós futással.. Ezt szamittatnam be a többit kipotolnam...
Ezt a Laguna sztem 300.000Ft-bol fel lehetne javítani.. És ebbe az új szett gumikat is beleszamoltsm..
Ennek tükrében mit mondtok? Jobban járnék egy bombivel? Vagy inkább a Laguna?
Mindig úgy indulnak ezek a külföldről behozott autók, hogy kevés km, jó állapot. Aztán bekerülnek ide a műhelybe. Most volt itt egy E46 320i, a srác ráköltött 1.5 év után 400ezret és még a kuplungcsere hátravan. Óra szerint 200ezerrel hozta be, van benne 450 körül. Fura, hogy mindegyik órájában körülbelül 200ezer van amikor behozzák.
Ha már említésre került az Alfa159. Miért nem veszel Alfa159-et? Nem olyan, mint a régi alfák. Ez már német mércével is megbízható, JTD motorral. Szebb is, olcsóbb is, ritkább is, mint az E46. Lenne egy különleges autód. Jobban járnál. Hoznak hozzám Alfa159-et is. Csak a külföldről hozottakkal van probléma, ahogy igaz ez az E46-ra is. Egy Alfa159-es rég visszajáró vendég. Csak olaj, szűrő, ablaktörő csere volt eddig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!