Ahhoz, hogy a simsonba ETZ tárcsaféket tegyek? Az ETZ kormány kiflit hogy kell vagy mit kell átalakítani rajta hogy bele menjen a simson-ba?
Még mindig itt vagy leragadva?
:D
Ha lemértél pár dolgot, akkor már képben kéne lenned... Ami fontos: a váznyakak hosszai (ha eltér akkor átalakítást kell eszközölni a két kiflit összekötő "csövön"), a kifli szélessége (hogy ki lehet-e téríteni a tanktól) és a komplett villa hossza (kerékkel együtt, ha jóval hosszabb, akkor hülyén fog állni a motor és többletterhelést kap a váz).
Ennyi nagyjából - találékonynak kell lenni ha átalakítasz valamit, DE sokkal jobban járnál ha elcserélnéd mondjuk egy DT80-ra, amin van gyárilag tárcsa. Ráadásul a dobféket is be lehet jól lőni, a 250-es TS-t, de még a 19 lovas ETS-t is simán megfogja, pedig mindkettő jóval erősebb mint egy "tunyingolt" Simson - csak ahhoz felszabályzott dob, két újrabetétezett fékpofa, türelem, kréta és csiszolópapír kellene.
Úgyhogy a Simsonra a tárcsafék csak látványelem, haszna nincs. Ráadásul nehezebb, ha cserélni kell a tárcsát az pedig mélyen zsebbenyúlós mutatvány.
Átküllőztetsz simson flnibe tárcsafékes agyat. teóra kell hegeszteni konzolt. Odamegy a féknyereg. Lényeg???
Agy felni külőszám egyezzen...
Agy beférjen a villába szélességre....
Tengely beférjen a villába... bár azon két szélén lehet esztergálni ha vastagabb. Bár ez pluszmunka...
Azért nem fogott a dobfék, mert nem lett rendesen megcsinálva/beállítva. Láttam már 350-es JAWA hátulját kiemelkedni, mert a rendesen megcsinált egykulcsos dobfékre izomból rámarkolt a kolléga úr...
De mindegy - építs bele ha neked az szimpatikus. Úgyis árulok egy bontott tárcsafékes első kereket, valaki meg kell hogy vegye... :P
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!