Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonba 250-es MZ blokk?

Simsonba 250-es MZ blokk?

Figyelt kérdés

Meglehetne oldani azt hogy egy Simson vázba beleteszünk valahogy egy 250-es MZ blokkot?

Gondolom a vázat megkellene erősíteni,plussz a fékeket is.. a fékekre nincs ötletem..

De a blokk az befér egyáltalán a gyári helyére?



2013. jan. 9. 18:04
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Mindent meg lehet oldani, de minek? A 125-öst szokták befaragni (láttam már Schwalbéban is), valószínűleg mert egyszerűbb - meg nem olyan nehéz mint a 250-es. El tudom képzelni milyen szépen állna a Simson...


De miért nem motorozol MZ-vel ha kevés a Simson?

2013. jan. 9. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
A saját blokkja is szétnyúzza azt a nyeszlett vázat nemhogy egy 250-es Etz motorja. Miért nem 1 lada blokkot akarsz bele applikálni? Az is legalább ekkora hülyeség.
2013. jan. 9. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
mert az MZ az 5x nehezebb..azért..meg én földesúton szeretnék vele közlekedni..
2013. jan. 9. 19:15
 4/13 crx-es ***** válasza:
föld úton 1 évem belül széttörik a váz az biztos
2013. jan. 9. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Vegyél egy crossmotort olcsón, nagyobb élmény lesz.
2013. jan. 9. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
90%

A 250-es blokk hamar össze fogja hajtogatni a vázadat az erejével meg a súlyával - aztán viheted a görbe vázat a vashulladékba.

Szóval az okos megoldás az lenne, ha eladnád a Simsont, kipótolod aztán ráülsz valami másra. Pl. 50-80-125 köbcentis krosszra.


Lehet trükközni is persze építgetéssel, de a Simson meg az MZ váz nem arra van kitalálva. Van eladó átépített MZ a hasznalauto.hu motoros keresőjében, de nem néz ki valami jól és valszeg nem ér a nyomába megbízhatóságban egy gyári gépnek.

Megvettem bontásra egy Pannoniából épített krosszot tavaly tavasszal 5e forintért - össze-vissza volt gányolva, hogy elférjen a bütykösgumi. Meg át van hegesztve a hátsó rugóstagok bekötése hogy kicsit magasabb legyen. Az egész úgy néz(ett) ki, mintha valaki részegen nekiállt volna a pálcás ívhegesztővel kardozni a garázsban.


DT? 50-es vagy 80-as? Van tárcsafék elöl (a későbbi kiadásokon), nincs megszakító, elég magas is, erősebb is, védett(ebb) helyen megy a kipufogó...

2013. jan. 9. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
89%

ezek tiszta h@lyék nem azért tette fel a választ hogy ti csesztessétek ha neki ez teccik meg ez kell akkor a kérdésre kéne választ írni!

simán beletudod rakni nekem a vázra elég volt az endurónak az erősítése a fékekkel pedig egyszerűbb ha esetleg annak az mz-nek vagy másiknak a tácsafékét faragod rá!

2013. jan. 10. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Ok, de akkor én azt mondom, elég lesz a Simson vázába egy 150-es blokk is.
2013. jan. 10. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Ki h@lye? Nem a barkácsoló kedvét akarjuk elvenni - de akkor kezdhetne legalább egy normális váz-futómű párossal. Például árul valaki Derbi Senda vázba rakott 125-ös MZ blokkot - az sokkal élhetőbb alternatívának tűnik.


Jártam eleget földúton S51-el amikor fiatalabb voltam, nem arra találták ki.

2013. jan. 10. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek,majd nézek valamit.! :))
2013. jan. 10. 13:24
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!