Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul? Suzuki Sepia

Miért nem indul? Suzuki Sepia

Figyelt kérdés

Vettem használtan(8éve állt előtte nem volt baja) Suzuki Sepia robogót.

valamikor beindul valamikor nem, amikor beindul akkor felpörög ahogy kell. de ugyanakkor meg de néha fullad is!?

Tank kitakarítva olajtartály kitakarítva fúvókák is kitakarítva gyertya jó szikra van benzin is jut a hengerbe.....

előre is köszi.


2009. aug. 15. 13:16
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Karburátort kikel tisztítani és bekel álltani lehet sok benzint kap ! Lehet a gyújtáson is kell állítani .Nekem a simsonál volt elálitva besem indult ! A gyertya lehet hogy rossz hőértékű ! Rúgásra beindul ? Önindítót tekeri az akkumulátor ? Megkel nézni az éket nem e nyírta el ! Nekem egy swalbival fordult elő az hogy rárugtam beindult de nem pörgöt ki vagy egyből leállt durrogot ! Elnyírta az éket !Anyi a hiba lehetőség hogy szerelők kell ide nekem a simsonom 6 ezerért csinálták de olyan volt hogy besem indult az istenért sem mostmeg már napi szinten használom túrázásra mindenre !
2009. aug. 15. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Köszi a gyors választ...

Önindító jó amikor épp indul akkor indul önindítóra + berugásra is ha meg nem akkor sehogy sem.

2009. aug. 15. 13:50
 3/13 anonim ***** válasza:

Nekem is Suzuki Sepiám van! :D (Becsüld meg jó motor,ha megy xD )

Nekem olyan bajom volt,hogy télen nem lett beindítva és tavasszal nem volt kedve.

A probléma az lehet szntem,hogy a porlasztóba össze kocsonyásodhatott a benzin meg a sok kosz,de még olyan szinten,h néha beindul.

Sajna el kell vinni szerelőhöz ők egy óra alatt kitisztítják!

Írj a fejleményekről!

Egy Sepiás =)

15f

2009. aug. 16. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Már kitakarítottam.

Tegnap este kipróbáltam első rúgásra indult de azután kb 3-4mp és le is állt.

A szerelők nem szeretik vállalni a Suzuki tipusokat legalábbis 2szerelő azt mondta hogy nem szivesen csinálja.

2009. aug. 16. 08:26
 5/13 anonim ***** válasza:
fogd be a légszűrőt és annyi levegőt engedj neki a kezeddel h ne álljon le
2009. aug. 19. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Lehet hogy a szívató elektronikával van zűr, a kontaktokat ellenőrizd a nagyfesz kábeleknél, pipánál stb, a gyertyahézagot is, mást nem kell. Hülye simsonosnak üzenem itt egyáltalán nem kell a gyújtással semmit csinálni, mert teljesen gondozásmentes, ne a 30 éves szarokból indulj ki. A csap rendesen átereszt? mert még az is lehet hogy kifogy az úszóházból a benya és nem kap utánpótlást. illetve mivel 2T ezért a kipuban is lehet egy hatalmas dugulás én majd egy hónapot szívtam a szarommal mire kijött neki a sok közül ez a hibája is, azt érdemes lenne kiégetni, ennek a típusnak nem tom h szétszedhető e, mert akkor benzinnel ki tudod égetni.
2009. aug. 20. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

Bácsi! A Simsonos nem hülye! Gondolom, még nem látott robogót szétszedve, és úgy gondolta, hogy hasonló lehet a felépítése. Ezeken a robogókon már tényleg nincsen annyi állítási lehetőség. Gyárilag majdnem minden fixre van öntve..

Egyébként én is jártam már így robogóval. Nekem a karburátor többszöri átmosása segített. A mosást körömlakkal, ill. nitrohigítóval csináltam. Ezek jól oldják a koszmókat. Amikor nem indul, vajon ad szikrát?

2009. aug. 20. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Most ott tartok hogy benzin van szikra van.....(már a kipuffogót is leszedtem nincs dugulás.

kiszedtem a légszürőt és játszottam' a levegővel.nagy nehezen beindult.

azután nem indult csak úgy ha teljesen befogtam a gumicsövet(ami megy a légszürőházba) ahol szívja a levegőt és próbáltam indítani indítóztam és csak abban a pillanatban indult el amikor el vettem a kezem és kapott levegőt.

Később meleg motornál a saját légszűrőjével plusz egy kis szivacsdarabot alulról felnyomtam a légszüröházba és akkor ment szépen ahogy kell alapjárat minden volt húzott ahogy kell.a berugókart kézzel lenyomva is indult mentem vele kb1-2 kilométert gond nélkül.

Most este hidegen megint nem indult(most már jön a nagykapács!!!)

2009. aug. 27. 22:41
 9/13 nagyferenczoltan válasza:

Üdv mindenkinek nekem is sepiám van és egy karburátor kitisztítás és szívató szétszedés, kitisztítás, bejáratás, és beállítás segített most már tökéletesen indul hidegen és melegen egyaránt első berúgásra és indításra.Ügyelni kell a szívató tüskét tartó kis dugattyú könnyű csúszkálására a karbi kis hengerében mert ha egy kicsit is szorul akkor már rossz az egész.Az a lényeg hogy hideg motornál nyitva kell lennie a

kis csatornának ahol+levegőt és benzint kap a motor.A következő beállítást emelt fordulatszámon végeztem 1500és2000 fordulat között.Ha már a kis fűtőelem a szivatóban teljesen kitágult és a motor is meleg (kb30 perc kell neki külön 12v-os akkuról lehúzva a motorról)akkor már csak az automata szívató tetején lévő mini imbusszal kell beállítani a kis dugattyút hogy teljesen elzárja a szívató furatot a karbin.Ez után ha teljesen elzárta a kis furatot a karbin (ezt úgy ellenőrizd le hogy leveszed a légszűrőt a házzal és a gumicsővel együtt és a kis szívató furatot a mutató ujjaddal befogod és nem fullad le a motor alapjáraton akkor tényleg zárva van és jól dolgoztál ha lefullad akkor még mindíg zárni kell a furaton vagy nem működik egyáltalán az automata szívató vagy rossz lyukat fogtál be.),akkor már csak a szívató csatit visszadugod az eredeti helyére , az alapjárati csavarral beállítod az alapjáratot1200és700közé füllel és kész.

Ezen műveletek egyszerű ellenőrzése képpen másnap hidegben elsőre indulnia kell a motornak vagy ha nem indul akkor az automata szívató a rossz.A Szívató ellenőrzése kiszerelt állapotban:kb 30 perc külön akkuról KB:3-4mm kell mozdulnia a kis dugattyúnak a kis tüskével együtt.Sepia indítása kb fél gázt húzva indítózunk majd kicsit túráztatjuk majd hagyjuk alapjáraton ketyegni ennyi.

2011. máj. 31. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim válasza:

üdv!

Van egy Sepia motorom,de úgy szereztem, hogy teljesen szét volt szedve. Nem túlzottan értek a szerelgetéshez, de jó játéknak tűnt, szóval nekiálltam, most ott akadtam el, hogy nem tudom, hogy a karburátorról melyik csövet hová kell kötni. Ebben kérnék segítséget, ha valaki le tudná rajzolni, fényképezni vagy akár csak magyarázni, hogy melyik csövet hová kössem.

Előre is köszönöm!

2011. dec. 10. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!