Magyarországon miért nem tudja senki megérteni, hogy ha lassan halad, akkor a külső sávot használja? Mééért?
Ha a belső forgalmi sávban a megengedett sebesség 110km/óra és valaki ezt be is tartja,akkor miért menjen le az útról ha jössz te 200km/órás sebességgel???
miééért kell az autópályát összekeverni a forma egyes pályával???
Szia!
Ez olyan helyeken érvényes ahol van külső sáv, de mondjuk a Mecseken elég nehéz lenne kimennie az illetőnek a külső sávba. Amúgy meg kiteszed az indekszet és megelőzöd, ha annyira idegesít. Mást nem nagyon tudsz ellene tenni. Azzal pedig,hogy betartja a sebesség korlátozást nem akadályozza senkinek sem a haladását.
01:16
Nem fekete mercedesem van :) ha erre gondoltál. Igazából azzal könnyebb lenne, mert jól mutatja az emberek hozzáállását, azonnal kimennének, ha egy lesötétített fekete mergával érném utol
01:33
Nyilván nem erre gondoltam, hogy 200-al mennék... Nem kaptam választ, hogy miért nem tudnak az emberek lehúzódni a külső sávba? Miért? Nem értem az okát. Csak szeretném megérteni. Vártam ezt a választ, mert ez a kifogás a leggyakoribb...
Csak veszélyesebbé teszitek a közlekedést, mert rákényszeríted a mögötted haladót, hogy már te vagy a huszadik aki képtelen lehúzódni, és emiatt neki szlalomozni kell! Ez a veszélyes! Miért nem lehet ezt megérteni?
Az meg, hogy te a megengedett sebességgel mész... És? Ez durván fog hangzani, de mi közöd van hozzá, hogy a mögötted haladó mennyivel megy? Honnan tudod, hogy miért siet? Lehet, beteg rokonát viszi kórházba, nehogy meghaljon, míg kiér a mentő. Semmi közöd hozzá. De én is, a nagykőrösi úton az M5 levezetőjénél a megengedett 50 helyett 70-nel megyek. Nem ezzel fogok balesetet okozni. Viszont érdekelne, hogy a legtöbben akik képtelen elhagyni a belső sávot, mintha gumicukrot osztogatnának ott..., vagy nem is tudom, miért nem lehet a külsőben haladni.
A hatóság dolga a fegyelmezés, nem a tied. Vajon, amikor feketén dolgozol, akkor is ennyire betartod a szabályokat? Mikor a rokonod, barátod csalja el az adót, és nem tartja be a szabályokat, őt is fegyelmezed? Nem? Miért gondolod, hogy akkor épp az úton kellene erkölcs csőszt játszani? A belső a gyors sáv, ha lassabb vagy, húzódj le.
Az a legnagyobb baj, hogy Magyarországon mindenki a másik dolgával foglalkozik, ezért nem lehet többek között közlekedni sem. Nulla elősegítés, nulla tekintet a másikra. Nincs közöd, hogy miért siet a mögötted jövő. Az ő dolga. Ha balesetet okoz, majd megkapja a büntetését, erre van a hatóság. Menj ki külföldre, pl Olasz, Német... meglátod, hogy ott a belső sávban valóban lehet haladni, nem tartják fel a másikat, csak mert erkölcscsőszt játszanak. Elengedik a gyalogost a zebrán, kiengedik a másikat az alárendelt útról... Ott nem ellenség a másik az utakon, hanem partner...
Nagyon sokan, 60 helyett 50-nel tötymörögnek a belső sávban, és ha rávillantok, még akkor sem hagyja el a paraszt a belső sávot, mert játssza az agyát! Miért? Nem tudom megérteni ezt az önző hozzáállást... Magyarázza már meg valaki!
01:34
természetesen, ez a párhuzamos közlekedésre vonatkozik. És de, igenis akadályozza az a mögötte jövőt, aki a belső sávban betartja a sebességet, és nem húzódik ki a külső sávba, ha utolérik, mert nem egyszer járok úgy, hogy egymás mellett halad a belső és külső sávban a két mondjuk 50 km-rel haladó autós, és nem lehet megelőzni jobbról sem emiatt. Miért nem tudnak ezek egymás mögött menni? Miért? Külföldön miért tudják megtenni? Az előző válaszomat még olvasd el hozzá...
Nem kapok választ, hogy miért nem megy ki az illető a külső sávba? Fél tőle? Vagy mi?
02:50
Nem, nem más dolgával foglalkozom, hanem a magaméval, senkit nem akadályozok a közlekedésben, vagy a dolgában, mert felőlem, ha az idős, rosszul látó tökmindegy milyen okból lassan akar haladni, felőlem tolhatja is a kocsiját, de azt tegye a külső sávban. Erre van a külső sáv kitalálva. Én és sokan mások pedig tudnánk menni a belsőben. Ez egy rendszer, miért nem lehet ezt megérteni? Én tiszteletben tartom más lassúságát, mert az mehet a külső sávban, tőlem akár hátrafelé is... Én tiszteletben tartom, nem fogom akadályozni a saját tempójában. Igazad van, nem születik mindenki forma 1 pilótának. Továbbra sem gondolom, hogy ha 50 helyett 70-nel megyek, én lennék a vérszomjas balesetet okozó... Ha én tiszteletben tartom más tempóját, az a másik, miért nem tudja tiszteletben tartani az én tempómat? És elengedni, ha mögé érek? Ez olyan nehéz? Mi az ok, senkitől nem hallom az okot, hogy miért nem lehet ezt megtenni?
Nem kell kioktatni a másikat, hogy ennyi meg annyi a sebességhatár, nyilván tisztában vagyok vele, ahogyan én sem megyek oda ezen illetők házához, és kezdek magyarázni az adócsalásról, a fekete munkáról, hogy az ajándékok után is adózni kell, ha elad valamit, azt is be kéne vallani és stb... hogy ez a szabály meg az a szabály, amit megsért napjában többször is...
Az okot szeretném hallani, hogy miért nem lehet elengedni a gyorsabb autóst?
w3dzz válasza:
Te mondod hogy mindenki más dolgával foglalkozik? te nem azt teszed? Amennyiben igazad lenne hogy beteg, elpatkolni készülő rokonát viszi orvoshoz, hát akkor báttya, Magyarország már rég kihalt volna!Veszélyes a szlalomozás? és amikor te 1 kicsit beszaratsz valami hétvégi autós idős fószert az nem veszélyes? Nem szület mindenki forma egyes pilótának! Én személy szerint kivinnélek mondjuk Pristinába, vagy koszovóba kíváncsi lennék a pesti gyerek mekkora májer lenne.
01:34 vagyok
Elolvastam a hozzászólásaid.
Csak tudod itt az a gond, hogy nem mindenki érti meg, hogy miért siet a másik. Anyukám húga épp akkor ment szülni amikor a legnagyobb dugó volt Pécs és Villány között. Szóval nekem nem kell magyaráznod, hogy milyen az amikor valaki siet valami miatt. Náluk mondjuk a rendőr csinálta nekik az utat, mert megkérték. Épp az előttük lévő autó előtt volt. De ez nem mindig van így. Szóval, ha tényleg beteget, illetve terhes személyt viszel akkor meg tudod őket kérni, persze normális emberi hangon. Én nem szeretem a rendőröket, de vannak köztük nagyon rendesek is. A kérdésedre visszatérve pedig. Külföldön valóban jobban betartják a szabályokat, mint Magyarországon, de ott szigorúbbak is a büntetések, ha jól tudom. Csak ott érdekes módon az utak is jobbak. Sokkal jobbak. Ausztriában, vagy Szlovéniában például egyetlen kátyút sem láttam az utakon, pedig jó pár helyen megfordultunk. Magyarországon viszont sajnos finoman fogalmazva is rémes némelyik út állapota, és ez nem biztos, hogy azért van, mert nem tartják őket karban x évenként, hanem azért, mert kispórolják belőle az alapanyagot. Igen, normális alap kéne az utakhoz, akkor nem lenne ennyi kátyú, illetve nem rogyna meg. Csak legjobb a kormánynak ezen spórolnia. A fizetések, és egyebek mellett. Egyébként igazad van abban, hogy idegesítő, engem utasként is marhára tud idegesíteni amikor valami bal.f@sz miatt nem tudunk rendesen haladni. Valóban nem azzal van a gond, ha valaki betartja a sebesség korlátozást, de amikor pl. 50 helyett 30-al megy az azért már durva. Ennyi erővel járjon biciklivel. A hétvégi sofőrökről meg inkább ne is beszéljünk. Az már egy külön kategória. Szóval mindent összevetve igazad van, csak nem mindenki képes felfogni ezt, a hétvégi sofőrök meg végképp.
Egyébként 19L (és még nincs jogsim, most fogom elkezdeni, de én majd úgy fogok közlekedni, hogy a másik haladását ne gátoljam meg)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!