Mit gondoltok a Honda hornetről?
Nekem nagyon bejön. jól néz ki, kellően sportos, és kiforrott motorja van, fordított teleszkópvillák, harapós fékek, és kellően kényelmes is. Ebben a kategóriában nekem ez jön be legjobban. Esetleg a Kawa Z750 nagyon jó, meg a Yamaha FZ8.
Széles utat! :)
A 2000-es évjáratról tulajdonosi véleményt tudok adni. Külsőre nagyon bejön, nekem 600as van, a 95 lóerő pont elég, se több nem kell, se kevesebb. De ha sportosabban akarsz közlekedni, akkor 8000 felett kell használni. Fogyasztását emelném ki először: olvastam már negatív véleményeket erről, de az enyém nagyon jól fogyaszt 4,3-5,3 l-t mértem az eddig együtt töltött 12000 km alatt. A legkevesebb Balatontúra volt két személlyel óvatosan 50-80 között. A legtöbb szerpentinezés a Mecsekben, sok város, sok kigyorsítás, városon kívül pedig 130-140. De általában 5 alatt megáll.
A következő pozitívum, amit kiemelnék a nagyon jó szerelhetőség, végtelenül egyszerű konstrukció, kevés alkatrész, itthon mindent meg tudok rajta csinálni. Alkatrészek nem túl drágák, és bontott cucc is sok van.
Futómű: elöl-hátul gyárilag lágy. A hátsó rugóstagot 2005ösére cseréltem, mert keményebb, és progresszívebb a rugója, no meg lengéscsillapító problémák voltak. Az első is lágy, de a 15w-s olaj segített rajta (gyárilag előírt 10 w-s helyett). A fékek közepesek, fémhálós fékcsővel és 5.1-es fékolajjal javítottam rajta, mert sok fékezés után nyúlós lett, és elment a fékhatás. Biztos lehet variálni a betétekkel, de nekem az elsődleges szempont az ár volt, így most közepes fékerő mellett jó adagolhatóság és stabil nyomáspontom van.
Motor, váltó: 3000 alatt nem szívesen használom, kínlódik szegény, de kis fordulaton nyomatékosabb a 600as sportmotoroknál, ami nagy fordulaton az ellenkezőjére fordul. De azért a 95 le / 12000 elég jó adat. Lineárisan jön meg az ereje, nincs lyuk, vagy meglódulás, folyamatosan húz. Finom járás, kiforrott konstrukció. Állítólag sokat kibír a motorja. Váltót közepesnek mondanám, lehet vele finoman váltani, de ha nem figyelsz, akkor csúnyán rakod a következőt, főleg kuplung nélkül. Hibám, hogy túlzottan finoman bánok a váltóval, ezért könnyen lehet üreset találni bárhol. De ha határozottan, és ráérezve váltasz, akkor nagyon jól működik.
Nem túl nehéz, pontosan nem tudom, de feltöltve 200 kg alatt van, kezelhetősége nagyon könnyű, ennek az előnye főleg városban mutatkozik.
Ahol a teljesítmény dominál - egyenesek, kigyorsítások - ott a kategóriatárs sportmotorok elhúznak, de városban, és kanyargós utakon ellenfél a kis Hornet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!