Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy ilyan audinál egy vezérlés...

Egy ilyan audinál egy vezérlés csere munkadíjjal, anyaggal mennyit kóstálhat?

Figyelt kérdés
[link]
febr. 3. 09:43
 1/8 anonim ***** válasza:
Az anyag olyan 250 ezer körül van, munkadíj, passz.
febr. 3. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Több mint 1 milla.
febr. 3. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Helytől függően 300 ezertől 1 millióig


(Ugye ha 10 millióért veszek kocsit nem viszem sufni szervizbe)


De egy 100ezer feletti tsi-nél (ha hosszútávra tervezek vele) én inkább a kokszoszodást ellenőrizném, ha látványos akkor szakszerűen kell tisztíttatni

febr. 3. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Igen az a diohejas megoldas igaz?

Van 13misim autora, es kielnem minden vagyam ezzel a kocsival, csak hat a fentartasa nem biztos,hogy jo az en penztarcamhoz havi 650nettom van!!!

febr. 3. 10:33
 5/8 anonim ***** válasza:
Hát mi a feleségemmel háromszor ennyi pénzből is Kiát vettünk. Biztosan nem tudnád ezt az autót hosszútávon fenntartani.
febr. 3. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

#5 a Kia, hyundai motoroban is nyúlik a vezérlés, kokszosodnak


Ez kollektíven minden modern autó nyűgje


A vw motorok eléggé bevált konstrukciók már, ha a pár jól ismert gyenge ponját kezelik akkor bőven fenntartható és megbízható


A 650 meg átlag feletti nálunk

febr. 3. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

" a Kia, hyundai motoroban is nyúlik a vezérlés, kokszosodnak"

No shit sherlock. Ki mondta, hogy nem...? De talán annyi neked is megvan, hogy egy autó javítása, karbantartása nem vezérléscseréből áll.


"Ez kollektíven minden modern autó nyűgje"

És?


"A vw motorok eléggé bevált konstrukciók már, ha a pár jól ismert gyenge ponját kezelik akkor bőven fenntartható és megbízható"

Csak ismételni tudom magam, egyrészt egy autó nagyon nem csak a motorból áll, masrészt a karbantartási, javítási, alkatrész költségek igen különbözőek a kategoriák között, biztosításról és egyéb költségekről nem is beszélve.


"A 650 meg átlag feletti nálunk"

Az lehet, tekintve, hogy nálunk az átlag épp a mélyszegényég felett van, de attól ez még egy ilyen autóhoz nagyon sovány fizetés.

febr. 3. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Koaxk Ábel ***** válasza:

Nekem ugyan egy S1-esem van, de ugyanezzel az EA888-as 2.0TFSI motorral, mint ami ebben meg az S3-ban is van.


Nyilván megvenni se olcsó, de csak akkor vegyél ilyen kocsit, ha nem gond, hogy rá kell locsolni pénzt.


Nekem pl az S1 ami a TTS-hez képest alacsonyabb modell már németből kellett alkatrészt rendelnem.


Egyébként ez a motor ebben a korszakban egy nagyon jó motor, a kokszosodást leszámítva amit fentebb írtak.


De például sokan nem gondolnak a teljesítmény adóra, a gumiztatásra, hogy mégse egy Laufen gumit vegyél rá. Márpedig ezekre peres gumi kell pl nekem 18" 225/35. de ahogy látom ezen 20" 245/30 ha nem bóvli gumiban gondolkozol az szintén komoly tétel. Márpedig ha Sport modellt veszel ne vegyél rá xar gumit.


Én pl csak Continental-t veszek az tapad mint ha oda lenne ragasztva, de nem egy olcsó márka, de ez tart az úton, ezen meg a féken sose spórolnék egy sport autónál.

febr. 3. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!