A váltó 3 sebességes, és az a gondom, hogy hármasba nagyon nehezen lehet betenni és nem is lehet érezni amikor bekattan a harmadik sebességbe.Az 1-es, üres és a kettes az jó.Még talán annyi lenne, hogy ha berakom egyesbe akkor kicsit reccsenik egyet, de a többi sebességnél nem.Ez mitől lehet?Előre is hálásan köszönöm a válaszokat.
2010. aug. 7. 14:55
1/5 anonim válasza:
én tudom ha még érdekel.a csőtengely végébe(amire rávan téve az első fogaskrék) bedugod a tolómérőt miután betetted 1-esbe és a tolómérőnek 46,6 mm-t kell mutatnia.(tipp:jobb ha digitálissal csinálod)
2010. aug. 7. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 A kérdező kommentje:
Persze, hogy érdekel.:)
Holnap majd megmérem, hogy mennyi lett, de ez miért fontos?
Ha mondjuk nem annyi akkor mit kell kezdeni vele?
2010. aug. 7. 21:24
3/5 anonim válasza:
Na elmagyarázom... én is evvel a gonddal küszködtem még motorszerelő meg nem tanított rá szóval. Szerszámok:nagy csavarhúzó, nagyon pici csavarhúzó,13as krova+hosszabítószár, speciális körmöskulcs(nem baj ha az nincs majd úgy magyarázom) a blokk tetején majdnem a karbi alatt van egy anya ott kel munkálkodni
kiveszed az olajbeöntő csavart és oda bedugod a nagy csavarhúzót h ha letekered az anyát(blokk teteje) be ne essen a szár és ha levetted az anyát és az alátétet benézel és a szár körül látsz egy kis kör alakú lemezt aminek a vége nem ér össze oda beteszed a kis csavarhúzót és v meik irányba forgatod nem sokat negyed fordulat visszapakolod meghúzod az anyát és próba ha nem jó ujra próbálod.... sok sikert
2010. aug. 7. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.Már megoldódott a probléma, mert cseréltem benne váltó olajat.Nagyon könnyen veszi a sebességeket.:)
2010. aug. 10. 20:33
5/5 Bocojo válasza:
A karburàtor melletti 13-as kulcsos anyàt le kell venni. Ja ès a mögötte levö alàtètet is. Ha ez meg van,nèzz bele a lyukba,ahonnan a csavar szàra kiàll. Van belûl egy anya,amin 2 db rovàtka van egymàssal szembe. Na ezzel lehet àllitani. Ha befelè hajtjuk az 1-es irànyàba mozdul,ha kifelè hajtjuk a 3-ik,4-ik fokozat irànyàba. Tûrelem kell megtalàlni a legjobb beàllitàst. Èn (megfelelö szerszàm hiànyàban) egy hegesztö pàlca vègèt lapitottam meg csavarhuzo alakura. Ez elèg hosszu,hogy lehessen vele mozgatni az anyàt. Ès cèlszerû az olajbeöntö nyilàson keresztûl ellentartani a csavarszàrnak,amikor visszakerûl az anya. Mondjuk az sem nagy baj ha kuplung oldali deknit levesszûk. Igy jobb a ràlàtàs kezdöknek. Minden àllitàs utàn rögziteni a szàrat a 13-as kulcsnyilàsu anyàval ès igy probàlgatni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!