Mit csinált MÁK? (Kérdésed túl rövid, a magyarázatod hosszú. )
Szia!
Szépen indult a reggeled:(
Ha kidühöngted magad, telefonálj egyet-kettőt!
Többet érsz vele, mint itt velünk:)
Persze természetesen együtt érzünk Veled!
Reméljük jobban alakul majd a napod!
Szia, Anikó
Leghamarabb csütörtökön állnak veled szóba (én tegnap telefonáltam más ügyből), közölték hogy csütörtökig nem érnek rá az én csip-csup gondjaimmal foglalkozni.
Én decemberben adtam be a gyes kérelmemet és még határozatot sem kaptam, pedig minden héten beszélek velük, és szerintük folyamatban van, csak hát a törvény változik és a program még nem működik stb. kifogást kaptam már.
Szia
Második vagyok. Addig hívogattam őket (sok-sok számot), míg az egyik nő adott nekem egy mobil számot. Kiderült, hogy ez valami központi ügyfélszolgálat (csak miért nincs sehol nekik feltüntetve?)
Na mindegy. Felvették, gépi központ van, először a 2-es, utána az 1-es menübe kell lépni. Elmondja a gép, hogy hosszú lesz a várakozás. Kb. 3 perc után felvette egy ügyintéző, nagyon rendes volt, mindent el lehet vele intézni és még panaszlevelet is írt a helyi ügyfélszolgálatnak.
Csak ajánlani tudom őket, ha ezt a számot ismertem volna pár hónapja!
A telefonszám:
06-30-344-0045
Szia!
Nekem különösebb gondom nincs a csp-vel,de én is a Jász Nagykun Szolnokitól kaptam.
Néztem is egy nagyot,hogy miért..?,de az a lényeg,hogy megkaptam.
Ezek amúgy is csak bosszantani tudják az embert.Nyugi!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!