Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Problémáztak valakinek a...

Problémáztak valakinek a Tescoban, amikor visszavitt nem gumis derekú Liberot?

Figyelt kérdés
2010. dec. 20. 09:20
 1/8 anonim ***** válasza:

Én nem vittem vissza,mert már ugye bontott volt mikor észre vettem!Kaptunk is,de azt meg 260 kilométerre lévő tescóból hozták....


Szóval jól megszivattak,de én inkább ott többet nem veszek és kész!Udnorító!Írtam a liberónak,hogy ez valami újítás,vagy csak selejt,de válaszra sem méltattak! :!:

Én olyan mérges lettem hogy áttértünk a pampers-re,és amúgy sokkal jobb is!Vékonyabb is, olcsóbb is, és jobban is tud benne mozogni!Ha visszaviszed megírod hogy reagáltak, csak hogy bosszankodjak azon is,ha visszavették volna... :)

Sok sikert :D

2010. dec. 20. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Bocs, hogy felbosszantottalak!

Itt olvastam amúgy, hogy többeknek küldött egy vagy két csomag liberót a gyártó, amikor írt nekik - sajnálom, hogy téged válaszra sem méltattak!

A forgalmazó egyébként köteles visszavenni a terméket, ha az nem rendelkezik a tőle jogosan elvárható tulajdonságokkal. A Liberón pedig a gumis derék ilyen! A fogyasztói jogokkal a tescosok is tisztában vannak, viszont sokszor bepróbálkoznak, mert hát hiába van joga a vásárlónak, a kereskedőnek ez mégis plusz költség - vagy legalábbis energia - hogy ezzel foglalkozzon.

Nem fogom hagyni, hogy lerázzanak, csak hát mégis jobb lenne, ha nem kellene háborúzni, és szó nélkül kicserélnék.

JA! Nem akarlak tovább idegesíteni, de a blokk ellenében bármelyik magyarországi tescoba visszavihetted volna a terméket, kötelesek lettek volna visszavenni. (Azért vagyok ilyen "nagyokos", mert a tesconál voltam vevőszolgálati igazgató, csak felmondtam két éve, elköltöztünk, és a mostani lakhelyem tescojából csak az igazgatók ismernek, a vevőszoli pultosok nem.)

2010. dec. 20. 12:22
 3/8 anonim ***** válasza:
Én itt olvastam, hogy a liberonak kell írni, és küldenek másik csomaggal. E-mailt írtam nekik a liberoklubbon keresztül, és ott is azt válaszolták, hogy küldjek egy levelet a liberonak x címre csatolva egy db gumi nélküli pelust, és a fogyasztók megelégedése végett küldenek másikat. Még nem írtam nekik, mert még nem volt időm/kedvem levelet fogalmazni, de én viszont beleírom, hogy direkt a gumis derék miatt tértünk át a pampersről liberora (sokáig használtuk a pamperst) de így mit sem ér, ha ez sem gumis. Azóta vettem a 4-es helyett 5-et, az már gumis, de azért jó lenne, ha küldenének 84 db 4-es pelust is.. még azért az is jó... a nem gumisat meg elhasználtuk, igazából nem folyt ki semmi jobban, mint a gumisból. De most télen maradunk a liberonál, mert vastagabb mint a pampers (eddig ezért használtuk a pamperst, mert vékonyabb) és így télen jobban szigetel az ücsörgésnél :o)
2010. dec. 20. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Előző vagyok: Bocsi, hogy a kérdésre nem válaszoltam, de ezek után nekem eszembe sem jutott volna a boltba visszavinni. Ennyire nem vagyunk tisztában a fogyasztói jogokkal, mondjuk józan ésszel meg azt gondolnám, hogy kötelesek visszavenni és a gyártóval majd leboltolják a problémát. De így azért sokkal jobb lenne, hogy a selejtet is elhasználjuk, és még küldenek is 84 db-ot 4000 ft-ot megspórolnának nekem...
2010. dec. 20. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
a twsco e legszemetebb hely én nem járok oda
2010. dec. 20. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Első vagyok!

Semmi baj hogy felbosszantottál,mert nagyon sokat tanultam! :D


Köszi szépen!Tényleg!

2010. dec. 20. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Köszi mindenkinek!

Aki úgy gondolta, hogy megosztja velem a véleményét a tescoról, igaza van, tényleg szemét cég (bizonyos szempontokból), de legkevésbé tehet róla az a szerencsétlen pultos meg pénztáros, akivel általában találkozunk. Össze sem lehetne számolni, engem hányszor szidott le a főnököm, mert azt mondtam a pultosnak, hogy adja vissza valaminek az árát. Mert jogok ide vagy oda, a cég FELSŐvezetésének vannak bizonyos elvárásai, amiknek ha nem felel meg az áruház, akkor jön a nemulass! És ezek nem azok a főnökök, akiket látunk az áruházakban öltönyben vagy kosztümben, hanem az ő főnöküknek a főnökei!

Na de amúgy a vásárlókat sem kell ám félteni! Az olyanok is mindennaposak voltak, hogy az öltönyös-nyakkendős "úriember" kiabált rám kígyót-békát, amikor visszahozta a magnóját kívül-belül tele földdel meg homokkal, hogy nem működik, vegyem vissza! (Engem hívtak a pultosok, mert a főnököt követelte, nyilván...) Az emberei használták az építkezésén és elromlott. Vegyem vissza! Na, gondolhatjátok! :-) De ez csak egy kis sztori volt, a vidámság kedvéért! :-)

2010. dec. 20. 16:51
 8/8 anonim ***** válasza:

Én írtam a Tesco központjába, mert kétszer is kimentem úgy, hogy nem volt a termék, amit hirdettek. És kaptunk 5000 forintot ajándékba.

Úgyhogy én már nem kezdek vevőszolgálattal, hanem egyenest a központba írok. Nem mondom tahók voltak a vevőszolgálatosok, mikor bevittem a levelet, hogy kérem az ötezres utalványt. De ezt már nem reklamáltam meg.

Úgyhogy én nem vevőszolgálatoshoz fordulnék, hanem a gyártóhoz vagy a Tesco központjához.

2010. dec. 21. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!