Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan lehetnék a "jég hátán...

Hogyan lehetnék a "jég hátán is megélő", igazi laza ember, aki bevonzza a jó dolgokat?

Figyelt kérdés

Valahogy most tett be az élet nekem: tanultam, küzdöttem, nem egy egyszerű munkát végzek, ezzel szemben ismerek olyat, aki most fiatalon 8 általánossal egy raktári A-ból B-be pakoló munkával többet fog keresni nálam.


Belőle árad a lazaság, lesz*aromság', ezért a melóért se mozdított meg jóformán semmit.


Én sem egy mérnök vagyok, de valahogy csak pislogok ezen, hogy ekkora lúzerré sorolt vissza a sors a tanulmányaimmal és a tenni akarásommal együtt...


Feladtam. Inkább szeretnék a fenti személyhez hasonlítani.


Hogyan kezdhetném el?



márc. 18. 08:07
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Mert egy kalap xar, egy nagy átverés az egész oktatási rendszer. Sajnos sokan csak akkor veszik észre, amikor elpazarolták rá a hosszú éveiket és a sok energiát a tanulással.
márc. 18. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
37%