GSMline.hu tapasztalatok?
Szeretnék rendelni tőlük egy Galaxy S2-t és eléggé olcsó. De amikor olvastam az ÁSZF-et, azt láttam hogy aminek az ára előtt van egy felkiáltójel, az használt, tehát minden az mert szinte mindenhol van. Majd felhívom őket ezügyben, mert amiket még ott leírtak eléggé szimpatikusnak tűnnek. Valakinek tapasztalata van róluk?
Hogy pontosabb legyek, ez van leírva:
"Amelyik készülék mellett az (kis kék körben i betű) ikon található, az a készülék 0 perces, másodkézből, magánszemélytől vásárolt készülék. Amennyiben a készülék mellett nincs leírás, a készülék teljesen újszerű állapotú, nem volt használva, független, minimum 12 hónap teljes körű szerviz garanciát élvez. Mivel magánszemélytől vásároltuk így a hatályos jogszabályok alapján ezt használtként forgalmazzuk. "
Én vettem tőlük egy Galaxy S-t kb 2 hete, szerintem korrektek voltak, a komplett csomagot vettem (83Ft magyar nyelvü telefon, aksi, headset, mini USB-USB2 konverter, + leírás) amihez adtak 2 év garanciát, emellett azt mondták hogy 3 napon belül visszacserélhetem a telefont, ha meggondolnám magam. Természetesen azóta már frissítettem a telefont a magyar nyelv megmaradt, minden jól működik rajta kivéve az auto elforgatás, az valamiért tönkrement rajta. De erről szerintem nem ők tehetnek ez bármelyik telefonnál előfordulhat.
Egyébként az, hogy másodkézből van az álltalában úgy szokott lenni, hogy nyugaton pár gazdak idióta megveszi magának a legdrágább telefont, azt se tudja hogy kell bekapcsolni, nem még hogy használni és eladja szarér hugyér, amit mások megvesznek az eredeti ár feléért.
Kedves érdeklődők!
Cégünk a GsmLine Kft. minden hatályos jogszabályt maximálisan tiszteletben tart! Az elmúlt években több ezer! telefont értékesítettünk, vásárlóink legnagyobb megelégedésére. Az elmúlt években egyetlen alkalommal sem élt semelyik vásárlónk panasszal cégünkkel szemben egyetlen hatályos testületnél sem. Természetesen előfordul, hogy egy-egy készülék meghibásodik, de ez még a legnagyobb gyártókkal is előfordul. Nálunk, szemben sok konkurensünkkel már előfordult, hogy a bevizsgálást követően több hónapja vásárolt készüléket cseréltünk ki. Cégünk az akár három éves időintervallum alatt természetesen vállalja a jótállási jegyen biztosított feltételeket. Mi bízunk abban és azért dolgozunk, hogy vásárlóink a következő készüléküket is tőlünk vásárolják. Hívjon bármely elérhetőségünkön és teljes körű tájékoztatást kap szolgáltatásainkról, készülékeinkről.
Üdvözlettel:
A GsmLine csapata
A válasz írója 72%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 07-31 15:46
vagyok.
Én 73E-ért rendeltem meg a 8Gb-os Galaxy S-t csak amikor felhívtam őket akkor mondták, hogy csak egy töltőt kapnék hozzá és a telefon is angol nyelvű. Végül a komplett csomagot vettem meg 83E-ért amiben minden bennevolt. De még így is jobban jártam mintha a Media Marktban vettem volna 100 ropiért.
Kedves Kérdező!
Áraink elég gyorsan változnak (szerencsére általában lefelé :D) mindenképp hívj fel minket valamely elérhetőségünkön, sőt, ha megrendeled a webshopunkban a terméket az még semmilyen kötelezettséggel nem jár és csak munkatársunkkal történt telefonos egyeztetés után kell döntened a vásárlásról.
Remélem tudtunk segíteni!
Üdv:
A GsmLine csapata
Nincsenek jó tapasztalatok, lásd a többi GSMLINE-os kérdéseknél.
Viszont valamit mindenhonnan kihagytam:
ha valaki rosszakat mond róluk, mindig azzal jönnek, hogy biztos a konkurenciától írnak :D ez kicsit szánalmas, hogy nem ismerik el a hibáikat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!