Rendelt már valamelyikőtök az Equus Kft-től? Mi volt a tapasztalatotok?
Figyelt kérdés
[link] 0. html
Mi február 1-én délelőtt rendeltünk tőlük 15 féle terméket, egyiknél sem volt feltüntetve, hogy "jelenleg nem kapható".
Ma délután küldtek egy e-mailt (nem is @equus.hu-ról, hanem gmail-ről), hogy "Rendelését nem tudjuk teljesíteni,az Ön által rendelt termékek jelenleg nincsenek raktárkészleten boltunkban. Megértését köszönjük."
Az oldalukon a vásárlási tudnivalókban ez áll: "Ha a megrendelt termék(ek) az adott pillanatban nincs(enek) raktáron, akkor előrendelésbe vesszük, ennek tényéről és a várható beérkezés dátumáról szintén értesítjük."
Ehhez képest az e-mailükben szó sincs előrendelésbe vételről. Azt is furcsának találom, hogy a 15 termék közül 1 sincs raktáron az állatpatikában.
2013. febr. 6. 20:48
1/1 anonim válasza:
én rendeltem már (oltót és kultúrákat) azt rendben kiküldték. szerintem hívd fel őket, úgy a legtisztább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!